Dance-P

Alla inlägg under november 2010

Av Pauline - 5 november 2010 14:03

Heej alla! Har ätit lunch för en stund sen, det blev gott! Har bestämt mig för att börja göra "Veckans tips" och "Veckans värsta outfit" Så här kommer en "Veckans tips" Hope U like it :)


  

Om du inte gillar ketchup, eller vill pröva något nytt, ta flytande margarin på makaronerna, det blir jätte gott :)


Här kommer "Veckans värsta outfit" Håller ni inte med om att den är gräslig?


  

Äckligt att gå runt med kött på kroppen! Och kallt borde det vara! Det måste lukta, urk! Och i håret! Hon vet hur man gör för att synas iaf! Fast det är ju trots allt Lady Gagas grej!


Men nu ska jag ta och plugga lite, har fortfarande inte gjort klart läxorna! Fast har bara eng och so kvar, skönt! Sen så ska jag nog träna/stretcha lite :) Vi hörs senare! Kramizzar//Pauline

Av Pauline - 5 november 2010 09:46

Heej alla! Sovit gott? Det har jag! Vaknade vid halv 9! Då gjorde jag och Lollo frukost, jag åt flingor med vaniljyoghurt, smoothie och ett glas juice, det var gott :) Just nu messar jag lite med Johanna <3, chattar med Jennifer, Kalle och Nikita, bloggar :P och lyssnar på Spotify <3 Ni som ännu inte har hört Airplanes, lyssna på den! Den är så sköön <3333! Idag vet jag inte vad vi hittar på! Här kommer lite tv-tips för idag, till er som inte har något att göra :)


Svt 1: 15.35 Hannah Montana

          22.00 En andra chans (FILM)

För 13 år sedan reste en ung Jack Campbell till London och lovade sin flickvän Kate att han skulle komma tillbaka om ett år. Idag lever Jack det ljuva livet och har glömt allt om Kate. Men när Jack på julafton möter den mystiske Cash blir inget som förr. Morgonen efter vaknar Jack upp i en förortsvilla, hans Ferrari har blivit en familjebil, de exklusiva kläderna har bytts ut mot skogshuggarskjortor och han jobbar inte på Wall Street utan på svärfaderns däckfirma. Och bredvid honom i sängen ligger Kate. 

 

Kanal 3:

11.15 Tyra Banks show

12.10 Top model

14.00 Extreme home makeover

15.00 Top model

15.55 Project runway

17.55 Hell´s kitchen

20.00 Toy story


Kanal 4:

13.25 Supernanny

20.00 Idol 2010

21.30 Cirkus Möller

22.25 Idol 2010

22.55 Modern family


Kanal 5:

11.50 Biggest loser

18.30 America´s funniest home videos

19.00 Böda camping (...?)


Ja, det var det :) Hoppas ni hittar något intressant :) Satt och titta på en klasskompis yt kanal, haha, sååå roligt klipp! Ikväll så ska vi gå på basket, det blir kul! Tror att Nikita hänger med också :D Åååh, jag längtar tills nästa veckas dans! Saknar den verkligen! Men nu får man börja tröna lite, komma i form liksom! Har inte tränat något på semestern liksom, höhö! Men kan fortfarande gå ner i spagat, tur det :) Men kan bara med vänstra benet fram, måste kunna med högra också! Sen är det split som gäller :) Och kanske få upp kondisen lite, vem vet :)? Fast ganska kallt att ta sig ut och springa nu...brrr! Men kanske skönt ändå :)! Men nu ska jag ta och kolla på Tyra B show som börjar om 10 minuter! Vi hörs under dagen! Kramizzar//Pauline


Ps. Jag lovar, bilder kommer! Men tyvärr kanske inte idag :( Men lovar isånnafall att dom kommer imorgon, på heder!



  

Always U and Me, sizz <33333

Av Pauline - 5 november 2010 09:33

Heej alla! Vill hälsa grattis till världens bästa Johannna på födelsedagen <333!


Det här är hon <33


  

Kolla hennes blogg: http://jjohannaafransson.blogg.se

GRATTIS! Ha en super dag! Puss & Kram//Pauline

Av Pauline - 4 november 2010 21:23

Vem bär den bäst?


Lindsay Lohan                   eller     Sarah Jessica Parker


  


Heej alla! Nu ska jag snart gå och lägga mig, är trött! Vi hörs imorgon! Kramizzar//Pauline



  

Bild jag hittade på google ;)

Av Pauline - 4 november 2010 19:34

Heej alla! Har gjort en ny design som ni ser :D Vad tycks :)? Jag blev iallafall nöjd :) Idag så har jag varit vid datorn mest, sen jag skrev sist! Pappa, Lollo och jag gick till Max och åt lunch också, det var gott :) Sen var vi bara hemma, sen vid fem kom mamma hem, då åkte vi och hämtade Neo! Så nu är den gulleplutten här hemma <33 Söötnos (L)<3 <3 Efter det så gick Lollo och jag och handlade snabbmakaroner och riven ost! Vi ska laga köttbullar och makaroner imorgon till lunch (H) Hehe iallafall efter det åt vi middag, det blev mjuka taccobröd med kryddad kyckling, gooott! Nu sitter jag och chattar med Disa, Ester och Kalle! SKa kanske titta på Robinson nu, och kanske på 2012, vet inte! Vi får se helt enkelt! Ledsen, det kommer inga bilder idag tror jag! Kanske imorgon, seeenast i övermorgon! Men nu ska jag gå! Vi hörs senare eller imorgon! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline


Nya headern:



Gamla headern:

    

Av Pauline - 4 november 2010 08:47

Heej alla! Nu är jag äntligen hemma :D Resan gick jätte bra, jag sov i typ 9 timmar, lagom tills frukosten, och sen var det väl bara typ en halvtimme kvar eller en timme kanske ;) Det var skönt iallafall, hade varit jobbigt om jag inte sov något alls..:/ Men iallafall, när vi kom fram, köpte vi varsin kanelbulle på flygplatsen ^^), sen så tog vi en taxi hem till oss! När vi kom hem så packade vi upp lite, och nu märker jag hur mycket saker jag har köpt :O Fyllde upp en hel 2 sitssoffa Men nu ska jag snart ta och lägga in en massa bilder på min dator, så håll utkik, dom kommer kanske senare idag :) Och jag ska också göra en video med allt jag köpt, fast den kommer kanske inte upp idag, vi får se...;) Men det var ju en sak som hände som jag inte hade räknat med under semestern:


*Kameran pajade :'(


Det är jätte tråkigt!


Fördelar:

*Jag får köpa en ny, utan att den andra ska ligga och skräpa :D


Nackdelar:

*Jag kunde inte ta bilder med min kamera på semestern

*Jag har inte gjort en video på rummet

*Jag måste låna Lollos kamera för att göra filmer

*Jag får dela kamera med mamma (okej, inte jätte dåligt, men hellre en egen)


Men nu kan man få igång den, men linsskyddet stannar halvvägs och då måste man hålla på med en liten sminkborste för att få upp den! Jag kan ju inte fippla med en sminkborste varje gång jag ska ta bilder -.- Men nu gick precis mamma till jobbet, så får vänta med att lägga över bilder, kan inte det på hennes kamera ;) Ska kolla runt på bra och billiga kameror istället :D Men vi hörs senare! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline




Av Pauline - 3 november 2010 13:48

Heej alla! Just nu sitter jag i lobbyn och klockan är kvart i 8 här i Thailand, vår taxi som tar oss till flygplatsen kommer klockan 9! Det är fritt internet i lobbyn, så passade på att surfa lite medans vi väntar :) Och idag ska vi ju åka hem :)   

:(  Det ska bli skönt att komma hem, fast kommer sakna Thailand! Idag så har det varit ännu en dag med shopping, har köpt en massa fina saker! Bl.a 2 nya midjekjolar, supersnygga gråa jeanstights, svarta tights och en massa mer! Har också köpt en ny träningsväska, min gamla är trasig, och har gått runt med mammas sen terminen började... ;) Igår shoppade vi också, mycket fina saker kom man hem med då också^^) Bl.a en ny skolväska med peace-märken på <333 På kvällen så gjorde jag matteläxan, så nu är den klar, skönt! Har bara So kvar och engelska ;) Imorgon så landar vi vid 6 på morgonen, kommer kanske inte hem förens vid 7, då ska vi packa upp! Har fått en liten knäpp kommentar... Mitt svar: Kommer inte reklamera din blogg.

Men nu ska jag ta och öva lite på engelskan och kolla runt lite! Vi hörs imorgon! NI får ha det så gött! Kramizzar//Pauline


  



Av Pauline - 1 november 2010 16:31

Heeej alla! Nu sitter jag på hotellrummet i Bangkok, och klockan är halv 11 på kvällen! Idag har vi varit och shoppat, shoppat och shoppat ^^) Jag har köpt en massa grejer, vad får ni veta när jag kommer hem :) En av grejerna var en midjekjol med körsbär på, ett svart midjebälte och ett svart linne! Och ett par nya flippflopp med Louis Vouitton, väldigt snygga! INte av bästa kvalité, men mina andra var nästan helt körda...Hotellet är iallafall suuuuperfint! 5 stjärnit ;) Igår när vi kom fram så kollade vi runt lite, sen gick vi ner och kollade på marknaden och så, sen så gick vi och käkade på donken! Klockan var mycket och vi var väldigt trötta, så det var det enda alternativet, hehe :) Idag efter shoppingen var vi på hotellet och badade lite i poolen! Det var svinkallt :O! Lollo och jag spelade mest bordstennis (H) NU har vi ätit på en resturang som heter Suda (uttalas Soda)! Det var jätte gott! Efter det gick vi och kollade lite mer på alla stånd och så, sen så gick vi och tog en fotmassage i en timme( (A) Det var sååååååå skönt ^^) Mot slutet avtimmen så kom Nikita och ehnnes farmor och farfar förbi och så gick vi lite och kollade på marknaden tillsammans! Dom kom nämligen idag ;) Sen så gick var och en hem till sig! Imorgon så ska vi väl shoppa, vi ska höras om vi ska göra något! Det går bara inte att shoppa tillsammans,det är liksom svårt att shoppa på 4 personer utan att tappa bort någon ;) Så vi ska inte gå tillsammans! JAg har inteb bloggat innan det här för att det inte finns något internet här! Eller jo, vi köpte ett igår, för mamma var tvungen att jobba lite! Men vet inte om jag kommer blogga förens vi är hemma igen, vi får se! På onsdag kommer vi hem (för 100:e gången, jag vet ;D) Då hörs vi isådanafall! Men nu ska jag spela lite sims! Vi hörs! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline


  


Saknar dig, plutteskrutten <3333333333333333333333333333333333

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards