Dance-P

Alla inlägg under november 2010

Av Pauline - 7 november 2010 17:23

Heej alla! Ja, måste plugga ääännu mer engelska nu! Angående visningen, så var huset suuuuperfint! Men det var litet, och ingen plats för en garderob eller så! Rummen såg stora ut på bilderna men var väldigt små...Sen låg det brevid ett behandlingshem för krimminella och trädgården vette ut mot en skolgård... ;) Men annars var huset fint, fast vi kommer inte flytta ;) Men jaa, nu ahr jag mycket att stå i! Ska packa väskorna till skolan, göra läxor, plugga lite inför proven som vi har den här veckan och sen hoppas jag hinna med att bara chilla lite, kaaanske glo på töntarna i "Ensam mamma söker" XD Jag tycker dom är fjantiga, vad tycker ni :)? Det kanske är något annat bra program ikväll, fast tvivlar på det, det är ju bara söndag... ;) Men nu måste jag skynda mig! Vi hörs imorgon! Kramizzar//Pauline


PS. Bilder från promenixen kommer kanske upp imorgon :D DS.

Av Pauline - 7 november 2010 15:42

Heej alla! Har varit ute på en skön promenix nu, vi stannade och fikade också! Drack en supergod smoothie och tog en bulle! Gott gott! Skönt med frisk luft också :) Nu ska vi snart gå på visning på ett hus, det såg fint ut :) Vi får se hur det är, men det betyder inte att vi ska flytta ;) Sen ikväll får jag öva lite mer på glosorna, sen göra klart engelskan, packa i nya skolväskan + nya gympaväskan :D Undrar vad jag ska ha på mig imorgon...hmm :) Tar nog mina nya fina svarta jeans, fast jag kan ändra mig! Kanske tar min midjekjol om det är fint väder (kommer nog ha dubbla tights ;)) Men nu ska vi gå! Vi hörs senare! Kramizzar//Pauline


Vad är ditt favorit

 

plagg :)?

 

 

Av Pauline - 7 november 2010 12:30

Heej alla! Nu är jag nybadad, och ska alldeles snart gå ut på en lite promenix i det fina höstvädret :) Vi hörs lite senare! Kramizzar//Pauline






Vad ska du göra idag?

 

 

 

        

 

Av Pauline - 7 november 2010 09:46

Heej alla! Just nu sitter jag vid datorn och gör en header till Emy :) Hoppas du blir nöjd med den, har inte jätte fina texttyper, elr vad man nu ska kalla det ;) Idag så ska vi kanske leka med Nikkis, i don´t know ;) Annars så ska jag öva på glosorna, så får mamma förhöra mig ikväll, och så göra i engelskaboken ;) För imorgon måste allt vara klart ju! Lääängtar tills imorgon <333

Iallafall, så här blev din header Emy! Hoppas verkligen att du gillar den :) Annars, säg till så kan jag kanske göra om den :)


     

Ja, hoppas du blev nöjd :)

Men nu ska jag ta och öva mer på glosorna, sen så ska jag nog ta och bada :) Vi hörs! Kramizzar//Pauline

Av Pauline - 6 november 2010 17:53

Heej alla! Just nu så sitter jag och pluggar engelska! Vi har glosor, och ska förhöra varandra...Orkar inte!! Men hade som tur bara 3 sidor i engelska boken   Fast har inte gjort dom än, det var as mycket övningar man ska göra med någon annan...Så det blir bara att sitta och prata med Lollo, haha! Gillar mest skriftliga övningar, som man helst gör själv ;) Men iallafall, efter det är jag klar med alla läxor, sköööönt! Sitter och lyssnar på spotify nu också, jag bara älskar spotify <3333 Ikväll så går det väl ingen bra film? Eller jo just det, Bring it on är på tv, ska nog se den! Och så är det Bert, haha! Han är sköön :P Har fått 3 prenumeranter via bloglovin' är jätte stolt :P :D Ska nog se till att bli medlem där, så att man kan ha en sån där ikon där det står hur många man har ;) Idag så har familjen handlat på citygross, det blev en hel del :) Efter det så åkte vi till kyrkogården och ställde två ljus på graven <33 Love U <3 Sen åkte vi bara hem, har inte gjort så mkt! Nyss åt vi middag, det blev oxfile med pommes och bea/kryddsmör! Supergott, är proppmätt nu! Längtar faktiskt till på måndag, att få träffa alla klasskompisar igen ;) Och så ska det bli kul att få sitta och räkna matte på mattalektionerna :D Och ha alla andra lektioner! Och så dans på onsdag och torsdag! Hoppas vi inte har gjort jätte mycket på koegrafin på baletten, fast kommer ihåg att hon sa att vi skulle ägna minst en halvtimme till dne nästa gång :S Vi brukar ta så mkt tid till stången att vi bara får en kvart på oss till koegrafin! Men på streeten lade vi på så mkt förra gången så att vi bara skulle öva den gången vi missat, det är bra :D Men sen är det både matte-prov och engelska-prov i skolan när vi kommer tillbaka! Hoppas det går bra ;) Får öva lite till det också...;) Men nu så ska jag fortsätta lite med engelskan, eller det kanske till och med var så att Bring it on började redan klockan 6? Aja vi hörs antingen mer idag, annars imorgon! Ha en bra lördagskväll! Kramizzar//Pauline


  

Av Pauline - 6 november 2010 10:38


Heej alla! Rubriken talar, nu kommer en bildbomb från semestern :D


                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               


Har inte skrivit någon beskrivning till bilderna, men är det något som är oklart, är det bara att fråga :) Okej, nu är jag helt slut...Det här har tagit 2 timmar :O !!! Men iallafall, hoppas ni gillar det :) Ska göra en vidoe på allt jag köpt också! Men Lollo ville såklart göra först, eftersom att det är hennes kamera +  det ser ut som om det var hon som kom på idén -.- Men vi hörs under dagen! Idag ska vi åka till farmors grav och hälsa på :) Vi hörs! Kramizzar//Pauline



Av Pauline - 5 november 2010 21:18

Heej alla! Laget jag hejade på vann med bara 3 poäng!! Aja, dom vann iallafall :) Nu ska jag snart kolla på kvällens film, "En sista chans"! Den verkar vara väldigt bra :) Den är på kanal 1 och börjar klockan 22.00 Någon som tänker se den? Men pallar kanske inte att se hela, för är väldigt trött *gäsp* Fast ska försöka hålla mig vaken ^^) Men får ta och se lite Cirkus Möller också, Sean Banan går inte att missa! Men nu börjar det väl snart! Vi hörs imorgon! Då kommer det bilder :) Kramizzar//Pauline

Av Pauline - 5 november 2010 16:49

Hej alla! Drar och kollar på basketmatch nu! Vi hörs senare! Kramizzar//pauline

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Skapa flashcards