Dance-P

Alla inlägg under november 2010

Av Pauline - 10 november 2010 16:32

   Heej alla! Just nu är jag med Lisa i min klass! Kul :D Vi ska kanske köra blindbock snart, jag vet inte ;D Lollo och jag brukar alltid ryka ihop, därför kör vi det inte så ofta, men är på blindbockshumör nu :D Sen ska jag göra lite engelska, och kanske försöka skriva klart berättelsen ;) Sen är det balett ikväll, jippie :D Och nu tror jag jag vet vad jag ska ha för tävling! Den dyker upp strax :) Idag så har det varit skola som vanligt ju, vi gick till kyrkan och fick lyssna på någon där som pratade lite och så. Inte så där jätte roligt ;) Iallafall, på slutet hade vi slöjd, det var kul! Jag virkar en pepparkaksgumma som ska hänga i granen :) Efter skolan hade vi lite snöbollskrig, men mina uggisar läcker heeeeeeelaaa tiden :( Jag var dyngsur om fötterna när jag kom hem :( Kommer inte hinna blogga mer idag, efter baletten ;) Men vi hörs imorgon istället då! Så passa på att anmäla er till min TÄVLING :D Vi hörs snart, med en liten tävling :) Kramizzar//Pauline



Av Pauline - 9 november 2010 20:40

Heej alla! Ligger och glor på "I form med Anna Anka" nu :) In pauserna läser jag i min bok (H) Har kommit in i den nu, den är jätte bra :) <33 Ska skriva liite på min berättlese nu, sen får jag nog fortsätt imorgon, om jag inte hinner klart, och så kanske i värsta fall göra klart den på torsdag ;) Men vi hörs imorgon! Kramizzar//Pauline


  

Av Pauline - 9 november 2010 15:01

 ...att ha en tävling snart igen... :)

Heej alla! Ja, jag funderar på att ha en tävling igen :) Så håll utkik, för det kommer komma, kanske redan idag :) Iallafall, idga har det varit skola, och idag kom den första snön <33333 Kallt, men mysigt :) Efter skolan så lämnade vi kvar väskorna och gick ner och körde snöbollskrig utanför skolan med killarna! Kul :D Jag halka och landa på baken    Fick snö in i byxan, haha! Men det torka fort XD Fast efter en stund så gick vi hem då, killarna jaga oss med snöbollar ända fram till övergångsstället, haha! Fast dom missa hela tiden, sen gav dom upp när vi gick över gatan xD Haha! Iallafall, här kommer lite blandade bilder :)


Gårdagens outfit :)



Tröja/Tunika: Thailand ?:-

Kofta: Thailand ?:-

Jeans: Thailand ?:-

                                   


Min spellista med "Chill Music" :) <3


         


Ja, det var dom :) Men här är en fråga om vilken tävling jag ska ha! Svara så fort ni kan, om ni vill att tävlingen ska komma upp idag/imorgon ;D


  

Tyck till  i en kommentar :) Men nu ska jag kanske fortsätta lite med svenskan, eller kanske bara lägga mig i sängen och mysa och läsa i min bok "Karriär och köksbesvär", och kanske med en kopp choklad :)? Boken är bra och rolig! Rekommenderas :) Men vi hörs förmodligen lite senare :) Kramizzar//Pauline

Av Pauline - 9 november 2010 07:12

Heej alla! Sovit gott? Det har jag! Har precis ätit frukost (elr för typ en halv timme sen) och ska snart hoppa i badet :) Hade tänkt lägga över bilder från promenaden igår, men hann inte :( Jag gör nog det idag, sen måste jag skriva klart min berättelse ;) Lollo hade kameran igår, hon gjorde en annan film, för hon tyckte den gamla var dålig, så kunde inte göra en film :( Men hade ändå inte hunnit ;) Fast nu så måste jag hoppa i badet :) Vi hörs senare! Kramizzar//Pauline


När brukar du vakna?

 

Av Pauline - 8 november 2010 20:54

Heej alla! Ja, nu har jag gjort matten klart, men har bara hunnit börja med svenskan! Har heller inte gjort en video, för Lollo använde kameran ;) Satt och lekte lite vid datorn och chattade på msn med Kalle, Noel, Jennifer och Ester ocskå :) Men nu ska jag göra lite mer svenska! Vi hörs imorgon! Kramizzar//Pauline


Ps. Vann veckans blogg på http://maaadddee.bloggplatsen.se/ Thanks :D

Av Pauline - 8 november 2010 15:46

Heej alla! Jaa, som sagt, verkar bara göra läxor hela tiden :)? Jag gör dom varje dag, men dom tycks aldrig ta slut, det kommer bara nya varje dag, haha :D Nu ska jag snart göra matteläxan, sen har vi svenska läxa till på fredag, en berättelse ska man skriva! Ska väl ta och skriva ett utkast till den på datorn :) Måndag är min absoluta läxdag jag gör alltid läxor på måndagar ;) Sen så ska jag såklart försöka hinna med den där videon ;) Men jag måste göra läxorna först, för på tisdag så brukar jag bara göra en, och ta det lite lugnt, sen är det dans på onsdag och torsdag, och på fredag brukar man lämna dom flesta läxorna, om man inte lämnat dom innan ;) Iallafall, nu blev det lite mkt om läxor, hihi :D Idag så har det ju vart skola, första dagen efter 2 veckor :D Det var kul, på morgonen hade vi gympa, sen lite vanliga lektioner :) Till lunch fick vi stuvade makaroner och köttbullar...Dom stuvade makaronerna smaka lite deg, och var en tjock klump i munnen (N)... På slutet planerade vi lite inför vårt klassdisco, kommer bli kul :D Vi ska tjäna in pengar till en klassresa ;) Vi ska bjuda typ 5 klasser, hoppas många kommer :D Och att vi får in en massa pengar! Men nu måste jag skynda mig med läxorna! Vi hörs senare! Kramizzar//Pauline

Av Pauline - 8 november 2010 07:38

Heej och godmorgon alla! Sovit gott? Det har jag iallafall, och snart bär det av mot skolan :D Tänker lägga in en passande låt nu "Monday Morning" :)


Vad tycker ni om den?

 

 

 

 


Men nu måste jag gå! Vi hörs i eftermiddag! Kramizzar//Pauline

Av Pauline - 7 november 2010 18:54

Heej alla! Jag är snart klar med engelskan, bara glosförhör kvar nu ;) Sen så ska jag ta och bara checka igenom mina läxor, så att jag inte missat något :) Sen ska jag packa ner allt i min nya fina väska med peacemärken :) <33 Imorgon tror jag att jag gör filmen med mina grejer som jag köpt i Thailand :) För har bara matteläxa imorgon, och svenska då ;) Sen har Lollo fotboll, så kan passa på då kanske :) Ska nog ha en tävling här snart också :) Men nu måste jag fortsätta! Fick ett tips av Ellen om ett program som börjar klockan 20.00 på Svt 1 som heter "Starke man" Tack för tipset Ellen :) OM jag hinner ska jag checka det :) Någon annan som tänkt se det/vet vad det handlar om :)? Men vi hörs imorgon! Kramizzar//Pauline


  

Världens sötnos <333 Love U 4 ever <3333333333333

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards