Dance-P

Alla inlägg under november 2010

Av Pauline - 20 november 2010 10:07

HEej alla! Det är typ något fel på internet :@ Det tar asalång tid att uppdatera en sida!!! Och ändå så står det att internet funkar jätte bra.... Så det är inte fel på vårt internet iallafall. Idag så vet jag inte vad vi ska göra! Lollo ska på fotbollsträning, och ikväll ska mamma och pappa på middag hos en kompis! Och då ska Lollo och jag kanske mysa med en film och så ^^ Sen  imorgon så är det loppis för klassen, vi ska få in pengar till klassresan ;) Vi ska kanske vara med! Tror det iallafall ;) Här kommer lite bilder iallafall :)

                       

Nalle <3 ^^

Ni får mer bilder sen när internet funkar lite bättre ;) Men nu måste jag gå! Vi hörs under dagen! Kramizzar//Pauline 


Av Pauline - 19 november 2010 20:53

Heej alla! Idag efter skolan gick jag och ett gäng till hem till Sanna! Vi pysslade en massa fina grejer, lyssna på musik och hade det mysigt :) Därför har jag inte bloggat än! Idag i skolan hade jag hemkunskap, vi gjorde äppelkaka, äppelmos och vaniljsås! Jag fick vara med Sanna! Det blev gott, fast vaniljkrämen var av creme fresh, inte så jätte gott! Fast Sanna och jag tog för mkt socker i med flit för att den skulle bli sötare ^^ Äppelmoset var ganska gott, fast är inte särskilt förtjust i det ;) Sanna, Ella, jag och Louise bröjade göra en dans, men vi hann nästan inte börja fören Lollo och jag var tvugna att gå hem! Vi ska vara någon dag och fortsätta :D I helgen kunde typ inte alla! Men iallafall, har lite besök nu av mammas jobbarkompis Fia, dom har handlat smågodis till ikväll! Har precis ätit, det blev kycklingfilé, klyftpotatis och kryddsmör! Goooottigottgott :D Iallafall, nu är kameran äntligen hemma! Här kommer lite bilder!


                      


Dagens outfit :)


Adidas kofta: Thailand

T-shirt: Thailand

Byxor: H&M


Det finns mer bilder, dom kommer imorgon, för nu hinner jag inte ladda upp flera ;) Upptäckte nyss att jag kan surfa fritt på min mobil i hemmet ;D Niicee! Men den var lite långsam... Försökte logga in på bloggen men det gick inte jätte bra, det var nästan lite för mkt för den ;) Men iallafall, ska utforska den mer när den  har bättre batteri! Vi hörs imorgon! Kramizzar//Pauline



TV

Av Pauline - 18 november 2010 20:01

Heej alla! Nu ska jag titta lite TV med syrran och pappa :) Robinsson börjar ju nu, så det ska jag titta på! På dansen gick det bra, det var jätte roligt :D Vi hörs imorgon! Kramizzar//Pauline


Jag älskar att dansa <33333333

Av Pauline - 18 november 2010 15:24

Heej alla! Idga blir det street, och ska också skriva resultatet av min tävling nu :D


http://feliciafotoo.bloggagratis.se 2 poäng! GRATTIS :D 

http://animegirl.bloggplatsen.se  1 poäng! GRATTIS :D


http://lovisssaaa.bloggplatsen.se 5 poäng! GRAAATTIIIIS :D


http://maaadddee.bloggplatsen.se 2 poäng! GRATTIS :D


Alltså är vinnaren......


http://lovisssaaa.bloggplatsen.se ETT STORT GRATTIS TILL DIG :D


Och ett stort tack till alla ni som deltog också :D Och till er som röstade och hjälpte mig få fram en vinnare :D

Idag i skolan gick vi på bio, vi såg örnjägarens son! Den var sådär... MEn dte var mysigt iallafall :D Nu ska jag ta och öva på engelskan, och sen byta om inför dansen :) Om jag hinner kanske jag fixar naglarna lite snabbt ;) Vi hörs senare ikväll! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline


Vad ska ni göra ikväll?

 

 


Av Pauline - 17 november 2010 16:20

Heej alla! Idag är det sista chansen att rösta! Imorgon (eller ni kanske får till på fredag, då är det inte sista chansen idag ;P) så ska jag avgöra tävlingen :D Då får vinnaren en länkning i en vecka :) Klicka här för att komma till inlägget! Idag har det varit skola som vanligt, det var kul ^^ Och idag är det balett <33 :D SKa bli jätte kul! Den här låten dansar vi till på baletten :)



Men nu ska jag ta och fixa lite med engelskan, sen ska jag kanske fixa naglarna lite snabbt och sen byta om inför dansen :) ^^ Det kommer bara en bild idag som LOllo tog på mig när vi var på middag i helgen! Mamma har typ tagit med kameran till jobbet (hon jobbar ju på hotell, och ibland brukar hon ta bilder när dom renoverar på hotellet, dom har nämligen gjort lite ändringar den sista tiden ;) Men jag ska lägga in dom på fredag tror jag! Imorgon kan jag inte, då är det dans + engelska-glosor! Men iallafall, vi hörs igen imorgon! Dansen slutar ju sent på onsdagar ;) Ni får ha det så gött!


Kramizzar//Pauline

 

  

Hihi, jaag ^^


Av Pauline - 16 november 2010 15:45

Heej alla! Idag har det varit skola ofc :) Vi spelade in en film i dag, dem blev bra tror jag :D Fast det läbbiga är att vi inte vet hur det gick. Vi får inte se det fören dagen innan sommarlovet!!! Fattar ni? Hur kan man vänta så länge!? Haha, hoppas det går bra ;D Idag så ska jag titta på basketmatch, och världens bästa Ester kommer till matchen också :) <3 Hon ska få en present från Thailand :D Eller 2 faktiskt :) <3 Miss U Ester :)(L) Idag efter skolan så har jag och Lollo bara vart hemma och tagit det lugnt, har chillat från läxorna (H) Har bara engelska och lite svenska kvar nu :) Ena svenska läxan gör jag i helgen, har den tills nästa fredag :) Men nu sitter jag på msn och så, pappa kommer kanske snart hem, då ska vi åka till basketen :) Vi hörs inte ikväll, men imorgon! Kramizzar//Pauline


  

Jag på sommaravslutningen :) Nya bilder kommer jag lovar! Hittar inte kameran nu bara ;) Mamma har nog den...



Av Pauline - 15 november 2010 17:00

Heej alla! Nu är det måndag idag igen då! Idag så hade vi gympa i skolan, det var kul! Sen gjorde vi små lappar till discot som vi ska dela ut till klasserna ;) För nästa vecka så ordnar ** discoooo :D Nu i veckan har jag fullt upp! Sannas mamma kom till skolan för att berätta lite (hon hjälper till lite angående discot) Och det är en massa jag måste komma ihåg, så skrev ner allt... Det blev en hel del, i min gröna lilla anteckningsbok, på sidorna med en gul lapp (=KOM IHÅG!) Det här är några av grejerna som jag skrev ner ;)


* Pepparkaksförsäljning 5 dec

* Disco 26/11

* Kalas hos Ylva 27/11

* Julmarknad 21/11

* Julpyssel hos Sanna :D

* Göra lotteri-skylt till disco

* Dekorera lokalerna till discot :)

* Ta med ljusslinga till discot <3

* Skolbio 18/11 <3 :D

* Fixa kläder+smink till musiken


Hehe, ja en hel del alltså :) Lite att fixa med :P Sen har jag ny svenska, min lärare tyckte att berättelsen var jättte bra :D Så här skrev hon i min bok :)


"Verkligen jättebra berättat! Mycket spännande handling och ett kul slut!"


Hihi, that´s good :D Har iallafall fullt upp i veckan! Och jag som tyckte att förra var jobbig...-.-! Iallafall, imorgon så har vi musik ju, och vi ska spela in en film, ska bli super :D Jag och Natta ska vara 80-tal :D <3 Måste komma ihåg att packa ner det + lite smink! Färgglad ögongskugga och glittrigt läppglans    Och igår var det ju farsdag! Vi gick först på en liten promenad i höstmörkret (eller egentligen vintermörkret :D) och sen gick vi på en turkisk resturang och åt super gott :) <3 Blev proppmätt, men det var suuuper gott! Dit vill jag gå fler gånger!Grattis pappa på farsdag <3 Tack för igår, världens underbaraste familj <3333


Oj, nu blev det ett långt inlägg! Men ska fortsätta lite med matten, sen kanske liiite engelska och sen lite svenska :) Vi hörs kanske mer idag! VI får se! Annars imorgon! Kramizzar//Pauline


PS. Bra att ni röstar så mkt :D Fortsätt så :) <3 Röstningen är öppen till på torsdag/fredag, så än kan mkt hända! Kom ihåg att du får rösta hur många gånger du vill :D DS.


Ingen bild idag :( Ska ladda över bilder från mammas kamera, lovar <3 :) Ni får några i repris, fast dom är ganska gamla ;)

                                     



Av Pauline - 14 november 2010 10:53

Heej alla! Dom här har gått vidare i min tävling :) Ett stort grattis till dom, och ett STORT tack till alla som varit med och deltagit :D Det har varit jätte svårt att välja...Ni som inte gick vidare: Det kommer fler chanser :D


http://feliciafotoo.bloggagratis.se En fin fotoblogg :)


http://animegirl.bloggplatsen.se  En mangablogg med mycket bilder :)


http://lovisssaaa.bloggplatsen.se  Lovisas blogg om hennes liv :)


http://maaadddee.bloggplatsen.se En blogg om Maddes liv :)


STORT GRATTIS TILL ER :) Nu är det bara att sätta igång att rösta på din favorit, sen så utses vinnaren i veckan :) Här är regler för röstningen :)


*Du får rösta hur många gånger du vill :D

*Du får bara rösta 1 gång på dig själv ;)

*Var inte anonym om du verkligen har en blogg

 OBS!: Jag kommer kaanske inte räkna anonyma röster, vi får se ;)


Vinnaren får en länkning i en vecka! Sätt igång att rösta nu:D! Kramizzar//Pauline

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards