Dance-P

Alla inlägg under november 2010

Av Pauline - 24 november 2010 18:29

Heej alla! Har inte kunnat blogga för internet har krånglat sen igår kväll :S Men nu är jag på igen :) Var nyss inne på Facebook, och nu måste jag skynda mig till baletten ;) VI hörs imorgon! Sorry för den dåliga uppdateringen, men skyll inte på mig ;D Kramizzar//Pauline


  

Av Pauline - 23 november 2010 15:18

 Hold me closer - Tiny Dancer


Heej alla! Idag slutade vi vid 2, skönt :) Har fått ett spännande mejl, fast kan inte riktigt berätta om det än...^^ Tänk att det är 1:a advent på söndag redan! Längtar såå! Fast vi ska ta upp advent grejerna på lördag, för då får vi besök :) Mysigt :D Men vi får inte jullov förens den 22:a tror jag :( Idag har vi inga aktiviteter eller så, så har bara myst lite hemma nu. Gjorde en egen myssli, för flingorna var slut. Den blev riktigt god faktiskt! Använde havregrun, kanel, lite socker och en matsked vatten. Jag hänger faktiskt med på hemkunskapen ^^ Men nu ska jag se till att försöka skriva min berättelse som måste vara klar på fredag! Den är jätte konstig, vilket betyder att den blir svår att skriva :/. Men ska iaf försöka. Eller ska göra den, för måste liksom! Men sen får vi se om det blir någon tid över för annat. Hope so! Vi hörs senare. Kramizzar//Pauline



Old pictue :) <3  

Av Pauline - 22 november 2010 16:47

Heej alla! Just nu sitter jag med spotify, msn och matteläxan :) Är seg, orkar inte med läxan idag -.- Men jag måste ju.. Sen hade jag glömt min svenska läxa som jag hade tänkt göra över helgen! Hade faktiskt 2 veckor på mig, vart tog tiden vägen? Ikväll blir det pizza, mamma skulle gå på basketen och pappa på en kurs, så Lollo och jag beställer varsin pizza vi ^^ Men nu ska jag ta och fortsätta med läxan! Hör kanske senare! Kramizzar//Pauline


  

Nästan dagens outift :) Hade en annan t-shirt idag bara ;)

Av Pauline - 21 november 2010 19:51

Heej alla! JAG GJORDE DET :D :D :D :D Jag klippte mig och sitter nu här med ovanligt kort hår ^^ Blev iallafall jätte nöjd <33 Här kommer lite bilder :D


   


"Inte föör kort bara mamma!"

          


Vad tycks :D? Men nu ska jag ta och titta lite på TV, sen kanske gå och lägga mig liite tidigare idag, är lite trött! Men vi hörs imorgon! Kramizzar//Pauline

Av Pauline - 21 november 2010 16:57

Heej alla! Idag på loppisen var det jätte kul, jag och Lollo stannade kvar medans mamma fixade ärenden ;) Det var jätte kul, och vi fick inte ganska mkt pengar tror jag :D Efter det var vi bara och handlade mat och så! Har precis ätit en tidig middag, p.g.a att vi inte åt någon lunch ;) Vi fick schnitzel (stavning?) med pommes och bea :P Lyyyxxig söndagsmiddag :) Det var iallafall jätte gott! Nu har jag bestämt vad jag ska ha för frisyr! Ska ha snedbena och sen ska jag bara toppa lite! Men eftersom att jag har ganska kort, och typ kommer toppa det minst 5 cm blir det ganska kort ändå ;) Kom på att jag inte kan sätta upp håret i en bulle om jag klipper det för kort...Vill ha en bulle till baletten ju ;) Fast det är inte säkert att det går nu heller :/ Men iallafall en tofs tror jag :D Bilder på resultatet får ni senare :D Men nu måste jag gå! Kramizzar//Pauline


  

Av Pauline - 21 november 2010 10:20

Heej och godmorgon alla :)! Sovit gott? Det har jag iallafall, gick inte och la mig förens halv 2 igår ^^ Har precis ätit frukost, det var gott :) Idag så har klassen loppis, vi ska åka dit till 11 och skänka lite saker så att vi får in pengar till klasskassan ;) Fast vi ska inte vara där, för det var redan tillräckligt med folk ;) Pappa ska vara i farmors lägenhet och mamma, jag och Louise ska fixa lite ärenden ;) Bl.a köpa present till Ylva! Och lite annat då :D Men nu måste jag skynda mig och klä på mig! Om jag ska klippa mig gör jag det tidigast i eftermiddag, så håll utkik vetja :D Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline


       Veckans fråga :)!

 

 

 

Vad ska du göra idag?

 

 

 

   

Världens gullunge <333333333333 

 

Av Pauline - 20 november 2010 22:24

Heej alla! Lollo och jag har ätit taccos och så har vi kollat på StreetDance och käkat chips ^^ Den var jätte bra, även fast man redan sett den ;) Efter det blev Lollo och jag peppade så vi började dansa med musiken på högsta volym! Det var iallafall kul att dansa lite freestyle och bara lyssna på musiken :) <333 Har också stått lite framför spegeln och kollat lite frisyrer! Har hittat en på internet som Lollo och jag gillade! Så här ser den ut:


Snygg va :)? Testade lite genom att dölja håret som man skulle klippa bort med handen...Tyckte det såg snyggt ut! Så nu sitter jag här med snedbena, för har inte tagit bort den än x) Om jag inte gör något kanske jag bara byter till snedbena...:)? Fast vill nog byta! Men när Lollo såg hur det ungefär skulle se ut sa hon:

-Nämen för fasen Palo, klipp dig sådär!

Haha :D Vågar jag :)? Men isådanafall skulle man kanske behöva platta/föna håret platt för mitt hår lockar sig alltid lite i topparna så dte skulle inte bli lika snyggt! Men det tar väl inte så lång tid, eller :)? Iallafall har en fråga!


Ska jag ändra frisyr :)?

 

Japp, det är frågan det :) Men skulle jag göra det skulle jag vilja göra det innan helgen är slut kanske..Skulle vara kul och bara dyka upp i en helt ny frisyr, haha :D Men iallafall, nu ska jag suga lite på den karamellen och gå och se vad Louise har för sig :) Sen kanske kolla om det är något bra på TV, men det är det väl knappst nu? Iallafall, vi hörs imorgon! Sov så gott! Kramizzar//Pauline

Av Pauline - 20 november 2010 15:48

Heej alla! Precis innan Lollo skulle på fotbollsträningen säger hon:

-Jag ska klippa lugg.

Sagt och gjort, nu har hon kapat sin långa lugg och har numera en kort lugg :) Det blev väldigt fint, och det var väldigt vågat av henne ^^ Här kommer lite bilder :D


Före:

           


 Efter: 


Visst blev det fint :D?


Dagens outfit:

 


Linne: ?

Tröja: Kappahl

Jeanstights: Thailand

 


Visst ser jeanstightsen äkta ut :)?

       


Mamma undrar om jag också vill ha lugg...Fast vill inte det! Men det är dags för en förändring! Den frisyr jag vill ha ser ut ungefär såhär:


   

Inte riktigt så, lika långt på båda sidorna isånafall ;) Iallafall så att det är sådär kortklippt i bak och sen blir det längre där fram ;) Men jag kan inte ha så... Min lugg är lite för tufsig och tunn... :( Annars hade jag velat ha en liknande :D Men får se vad jag gör för något! För har lust för en förändring faktiskt...Mitt hår känns hmm...jag vet inte..kanske tråkigt...;) Har haft det så här i en evighet känns det som! Iallafall idag så har jag bara följt med mamma och pappa på lite ärenden medans Lollo hade träning och sen efter det åkte vi till Max och åt! Sen så har mamma och pappa tagit en liten s.k tupplur :) ^^ Medans har jag och Lollo slängt in en tvätt,  sorterat gammal torr tvätt, jag har damsugit och städat mitt rum och så har jag gjort rent Neos bur :) Duktigt va ;)? Men nu ska jag ta mig en liten fundering på nya snygga frisyrer! Lollo och jag hyrde en film också "StreetDance" heter den! Det var den jag vann biljetter till som aldrig kom och istället fick köpa egna biljetter och sen en vecka senare kom dom -.- Haha! MEn vi hörs! Kramizzar//Pauline


Har du något tips på

 

 

snygga frisyrer :)?

 

  

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards