Dance-P

Alla inlägg under oktober 2010

Av Pauline - 20 oktober 2010 16:11

Heej alla! Idag när vi kom till skolan så låg det en lapp på min bänk med alla läxor vi ska ha, eftersom vi hade vikarie idag ;) Det var ganska mycket! Har tagit hem en massa grejer, så att jag slipper göra i Thailand! Idag hade vi slöjd, började virka en pepparkaksgumma som ska hänga i granen ;D Och jag har gått vidare i http://sandraafransen.bloggplatsen.se fototävling :D Ni skulle vara jätte snälla om ni ville rösta på mig och min bild där :) Om ni säger till att ni gjort det så kan ni få en liten länkning som tack :) Men om du inte gillar bilden behöver du inte rösta på den såklart ;)


Nikita är också här nu, vi ska göra lite läxor tillsammans ;) Hon ska följa med och titta på när vi har balett ikväll, hehe :) Men nu ska vi ta och börja med läxorna :) Vi hörs imorgon, hinner inte blogga efter baletten! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline


  


Bilden jag tävlar med ;)

 

Av Pauline - 19 oktober 2010 20:23

Heej alla! Ja, skrev ju att vi hörs imorgon, men hinner ju ändå slänga in lite bilder från idag och igår då :) Så här kommer dom :)


Först en bild från hotell-frukosten i söndags, som jag råkade missa att lägga in ^^



Haha, Nikita och jag åt det här som mellis igår ^^ ^^

  


Aoutografer ;D

   


Kolla mina byxor gick sönder på knät :( Förmodligen för att jag använt dom så mycket xD


    


Det är inte bra :(



Bild på datorn när vi gjorde vår bild :)

   


Hehe, bilder på lite gamla parfymer :)

            


En hår-grej som jag köpt i Thailand för flera år sen :)


   


Jaa, det var dom bilderna :) Ska kanske göra ett videoinlägg snart, kanske om jag hinner imorgon innan baletten ;) Men bara kanske! Jag har fått 2 varningar på en bok som jag lånat för jätte länge sen... Vår lärare sa att hon skulle lämna dom när hon ändå själv skulle till bibblan, så lämnade den boken till henne, men vadå? Hon kan inte komma och säga att hon inte har lämnat dom än liksom... Det är ju vi som får betala för dom :/ Och imorgon kommer ju vår lärare vara sjuk -.- Och kanske på torsdag också, annars ska hon stanna hemma och ta hand om sitt sjuka barn!!! Och hon har fortfarande inte fixat läxor till mig, Louise och Nikita, eftersom vi missar hela nästa vecka... Hoppas verkligen att hon kommer på fredag... Iallafall, idag kom det en inbjudan till en klasskompis födelsedags fest :D Kuuuul :D Hon ska ha lasergame, jippie! Men nu ska ajg snart ta och göra mig iordning, och lägga mig i ganska skaplig tid idag ^^ Är lite trött idag.. Men vi hörs imorgon! Godnatt-kramizzar//Pauline 


Av Pauline - 19 oktober 2010 16:20

Heeeeej alla! Igår kunde jag ju bara slänga in ett supersnabbt inlägg, för skulle som sagt på basket match ;) Det var kul :) Dom vann :D Och fick tre autografer också (a) På armarna, hehe :) När vi kom hem så blev det att kolla genom läxan m.m Sen gick jag och la mig :) Imorse tog jag ett skönt bad innan skolan :) I skolan var det nice! Fast det är ett riktigt bajs-väder ute idag :( Vår lärare är fett sjuk, hoppas man inte blir smittad! Imorgon får vi vikarie, hon var bara i skolan för att hon skulle ha ett viktigt möte på eftermiddagen -.- Men nu är det 4 dagar kvar tills vi åker :D Längtar :) Och imorse, så ringde Nikita precis när vi låst dörren, så vi fick låsa upp igen, och sen så sa dom att vi fick skjuts till skolan, jätte snällt :D Så vi åkte bil till skolan, nice :D Efter skolan så gick Nikita hem med oss, vi har gjort en bild på paint! Så här blev den :)


  


Hehe, det är vi i Thailand :) Vad tycks? Först är det jag, sen Nikita och sist Louise ;) Men nu har Nikita hunnit gå hem och jag har precis ätit middag ;) Det blev chili con carne! Det var gott! Måste gå nu! Hörs imorgon! Kramizzar//Pauline

Av Pauline - 18 oktober 2010 16:21

Heej alla! Idag har det varit skola, det var kul! Hade min fiina nya jacka på mig <33 Och skorna :) Men nu ska vi på basket! Hörs imorgon, eller i kväll! Kramizzar//Pauline

Av Pauline - 17 oktober 2010 19:12

Heej alla! Nu har jag fixat nya naglar dom blev oranga med vita ränder (a) Innan middagen tittade vi på en film som heter "Min store tjocke far" den var inte bra... Den näst sämsta film jag sett i år. Den sämsta heter "Serious moonlight"...Hehe så se inte dom filmerna, om ni inte vill slösa pengar ;) Fast det klart, "Min store tjocke far" kostade bara 20kr haha :D Till middag åt vi tortellini, det var gott :) Har gjort en film också nu, den kommer i slutet av inlägget ;D Igår slog jag mitt besöksrekord, jag hade 43 besökare på 1 dag!!!  Det är 11 stycken mer än mitt gamla rekord :D That´s really good (Y) Här kommer bilder och en film :D Och här kommer också en länk till vinnaren i min tävling :) http://liizchao.bloggplatsen.se



Hahha, mee (h)

    


Soppan till lunch :)

    


Och så här blev mina naglar :) : 


Vad tycks? Asså stenen ramlade av, den funkade inte, så det är ingen sten där ;) Jag blev nöjd iallafall :) Här kommer filmen :)



Hoppas ni gillar den :) Är det något som är oklart/otydligt är det bara att säga till, och är det något ni vill ändra på så kan jag göra det till nästa gång jag ska göra det :) För om ni gillar det gör jag det väldigt gärna :) Men nu ska jag gå och klä på mig pyamas och lägga mig och läsa lite ^^ Vi hörs imorgon! Slutar vid tre då, sen så ska vi på basket klockan fem, hörs kanske vid 4 tiden! Kramizzar//Pauline






Av Pauline - 17 oktober 2010 15:14

Heej alla! Igår kväll såg vi ju på Pretty Woman, den var verkligen jätte bra! Rekommenderas :) Nyss åt jag lunch (eller ja för typ en timme sen :P), vi åt soppa! Det var gott! Nu kommer veckans fråga! Svara i en kommentar, gästboken eller frågerutan är ni snälla :)


  


Nikita gjorde en snedbena på mig igår! Nu vill jag veta vilket jag passar bäst i :) Tänker förmodligen inte byta frisyr, vill bara veta vad ni tycker ;)


Snedbena:


  


Rak bena:


  

Ignorera mitt ansikte, bilden togs igår kväll vid typ halv 11... :)  Nu ska jag kanske logga in på msn, se om någon rolig är inne :) Annars vet jag inte vad jag ska göra... Eller jo, jag ska nog fixa naglarna nu :) Jag spelare in en video när jag gör det den här gången! Vi hörs senare! Kramizzar//Pauline

 

Av Pauline - 17 oktober 2010 15:11

Heej alla igen! Ville bara säga att jag är med i ännu en tävling hos Erika Där kan man vinna en länkning på hennes blogg! Var med du med! Lovar att jag inte anmäler mig till fler tävlingar idag ^^ Hörs snart, då kommen en dagens/veckans fråga! Kramizzar//Pauline

Av Pauline - 17 oktober 2010 15:08

Heej alla! Jag är med och tävlar om att bli veckans blogg på http://shigue.bloggplatsen.se Var med du också :) Hörs snart! Kramizzar//Pauline

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Skapa flashcards