Dance-P

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2010

Bangkok idag!

Av Pauline - 31 oktober 2010 06:17

Heej alla! Idag sa aker vi till Bangkok :)! Just nu ar klockan 12:20 har i Thailand, och vi har legat vid poolen sen halv 9, niice! Snart ska vi kanske ata, vet inte..Iallafall, har packat lite, klockan 2 kommer var taxi som kor oss till Bangkok :) Det ska bli jatte kul! Ska shoppa som en galning ^^) Men har gjort slut pa alla mina bocker :( Igar skrev jag inget efter moppe turen, badade lite forst och sen gick jag upp och spela sims med Nikita och Lollo, och da rusade tiden ivag ;) Men iallafall, det var suuuperkul! Vi akte till Pramburi och at lunch dar! OCh s[ kollade vi pa v[rt gamla hotell som vi bodde pa for maaaanga ar sen! Bara fran utsidan da men, men! Sen efter det akte vi bara hem, men det tog ju liksom 5 timmar! Pa slutet fick jag kora moppen :D Det var verkligen jaaaatteeee kul! Mamma gissade pa att jag vill ha det nar jag far kora...^^) Jag svara ja! Men i Thailand far man kora utan hjalm om man ar typ 8 ar! Kanske yngre t.o.m.!!! Efter moppeturen sa lag vi lite i poolen, men det var svinkallt! I oktober, november och december sa ar det dom "kalla manaderna"! Sa idag har det varit lite kallt i luften och i vattnet! MEn iallafall efter att vi legat i poolen gck vi upp och spelade sims, sen pa kvallen sa akte vi till en resturang tillsammans, och nar  Nikitas farmor, mamma och pappa (fast det var mest lite snacks, det var sma

v]rrullar och rakor) sa sager dom att det ar slut pa kyckling och flaskfile (hittar inte apostrofen pa detta tangentbord!) sa da fick vi ga till en annan resturang och sa at vi dar! Det var gott! Sen sa gick vi hem till oss och Nikita och hennes farmor och farfar till sig! lollo och jag spelade sims till klockan tolv sen gick vi och la oss!


Ja dte var lite om ig[r :) Och juste, apan kom tillbaka igar!!!!! Den horde att jag gick ut pa balkongen och precis nar jag stangde sa kom dom hoppande! Sa den satt med ena handen pa rutan och sneglade pa oss och pa hyllan dar han hittat chipsen, hahahaha! Han var sa gullig...^^) Tog bilder, ofc :) Pa torsdag/fredag kommer alla bilder :) Och det ar m[aaaa]nga! Men nu ska jag nog kolla runt lite en snabbis, sen sa drar jag till poolen! Jag vet inte om dom har fritt internet pa hotellet i Bangkok, vi far se! I varsta fall sa hors vi inte forens pa torsdag! Men ni far ha det sa gott! Kramizzar//Pauline


Och just det! Idga ar det ju halloween! Ha en superduper bra halloween hemma i Sverige med mycket bus och godis :) Nasta ar far jag vara med ^^) Kusliga kramar//Pauline


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pauline - 13 september 2011 21:01


  Imorrn börjar jag blogga på http://palosfoto.blogg.se, så forstätt följa mig&mitt liv där! Den här bloggen kommer finnas kvar, ifall jag skulle trivas bättre på bloggplatsen så kommer jag kanske tillbaka hit. Men då säger jag självklart till f...

Av Pauline - 12 september 2011 21:12


en "fin" oredigerad bild på mina underbara kompisar , kärlek!   Tjobrä! Ville bara uppdatera lite, det gillar nu ju? ;) Var med kompisar som vanligt efter skolan idag. Ska iallafall gå och titta på hollywoodfruarna nu, dom är såhäär roliga! De...

Av Pauline - 11 september 2011 19:31

 |Nikon d40|AF-S Nikkor 55-200mm|Foto&redigering: jag|   tjenatjena snyggingar! Hade det gryyymt kul igår på kulturnatten, var med Hanna & Louise men hänkade på en massa hela tiden. Träffade superhärliga tjejer & killar, niärbäst (L) Har bara var...

Av Pauline - 10 september 2011 17:35

  Jag & hanna på bilderna, visst är hon för fin!? (L)Hej snyggingar! Nu sitter jag och dunkar musik, har vart på stan & käkat med familjen innan :) Nu ska jag snart ner på stan igen & möta upp lite vänner, det är kulturnatten ikväll! Kommer bli ...

Av Pauline - 10 september 2011 11:28

|Nikon d40|AF-S Nikkor 18-55mm|Foto&redigering: jag|   Hon. Var. Helt. Fantastisk. Här har ni del 1 av alla bilder jag fotade i torsdag, det var så himla roligt! Hon sjunger så bra!! Stod längst fram också, kan det bli bättre? Fick med mig l...

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Skapa flashcards