Dance-P

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2010

Sitter och mumsar på mentos ^^

Av Pauline - 29 oktober 2010 12:41

Heej alla! Just nu så sitter jag, som ni ser, och mumsar på mentos :) Och så lite chips som ser ut som pommes ^^ Nikita är på vårt hotellrum, och vi spelar Sims! Men stängde av för att kunna vara på internet och checka msn! Men självklart är ju kompisarna i skolan -.- Klockan är ju bara 1! Här är klockan 17/18 ;) Vi har bara badat idag då, solat har jag också gjort! Har blivit lite brun (H) Iallafall, nu ska jag skriva lite om igår :)


Mamma, pappa, Louise och jag åt middag själva igår, för Nikita och hennes farmor och farfar ville äta själva den kvällen, så vi gick och åt på en resturang  på piren! Vi beställde 4 rätter (1 var) fast alla plockade av varandra! Jag åt mest chicken with cashew nuts och chicken with garlic and pepper,det var goott! Och det var jäätte mysigt :) På vägen dit köpte vi också 4 Tiffany örhängen för 700 Thailändska pengar (ve inte hur det stavas ;)) Iallafall, det är ca 150/160 kr ;) Billigt för fyra par äkta Tiffany-örhängen :) Efter middagen så gick vi förbi ett spa, och mamma, Louise och jag blev jättesugna på en fotmassage...:) Men inte pappa..? Haha, men han är ju kille ;) Så vi gick in och tog en fotmassage, och det var sååå skönt! Efter det gick vi förbi ett annat spa som hade den nya skönhets-behandlingen...Fiskar som äter på ens fötter!?!? Haha, ja, ni läste rätt! Det är fiskar i ett akvarium på golvet och så stoppar man ner fötterna och så biter dom bort döda hudceller på ens fötter! Jag stoppade in handen (det fick man göra gratis ;D) Och det var jätte läbbigt!! Det kittlades! Men mamma testade, och det var en tant mittemot som testade, och alla fiskar älskade att äta på hennes fötter! Haha, hon hade nog mycket döda hudceller... ;) Men mamma tyckte att det kittlades iallafall... Efter det gick vi på donken och Lollo och jag tog varsin glass ^^ Gott! Sen så tog vi en tuktuk hem igen! Och så spelade Lollo lite sims och ja läste, vi gick inte och la oss förens vid 1 tiden, hehe :)


Ja det var gårdagens händelser :) Här kommer lite bilder :) Det finns fler, men dom finns bara på mammas dator och nu är jag på min ju ;)


 


Cool moppe utanför donken! Jag och Lollo på bilden ;)




Lollo i massagestolen :)

  


Fiskarna som äter på fötter!


 


Dragqueens1


    


En bättre bildpå apan! Den var livrädd att vi skulle ta chipsen ifårn honom, haha :O


Men nu ska jag spela sims igen! Vi hörs imorgon tror jag! Imorgon ska vi åka moppe :D Superkul!!  Och på söndag är det ju halloween också :) Vi vet inte än om vi ska klä ut oss, fast har ändå inga kläder!  Men ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

 
 
emyz

emyz

29 oktober 2010 20:29

Gör du dina headers i photoshop?

http://emyz.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pauline - 13 september 2011 21:01


  Imorrn börjar jag blogga på http://palosfoto.blogg.se, så forstätt följa mig&mitt liv där! Den här bloggen kommer finnas kvar, ifall jag skulle trivas bättre på bloggplatsen så kommer jag kanske tillbaka hit. Men då säger jag självklart till f...

Av Pauline - 12 september 2011 21:12


en "fin" oredigerad bild på mina underbara kompisar , kärlek!   Tjobrä! Ville bara uppdatera lite, det gillar nu ju? ;) Var med kompisar som vanligt efter skolan idag. Ska iallafall gå och titta på hollywoodfruarna nu, dom är såhäär roliga! De...

Av Pauline - 11 september 2011 19:31

 |Nikon d40|AF-S Nikkor 55-200mm|Foto&redigering: jag|   tjenatjena snyggingar! Hade det gryyymt kul igår på kulturnatten, var med Hanna & Louise men hänkade på en massa hela tiden. Träffade superhärliga tjejer & killar, niärbäst (L) Har bara var...

Av Pauline - 10 september 2011 17:35

  Jag & hanna på bilderna, visst är hon för fin!? (L)Hej snyggingar! Nu sitter jag och dunkar musik, har vart på stan & käkat med familjen innan :) Nu ska jag snart ner på stan igen & möta upp lite vänner, det är kulturnatten ikväll! Kommer bli ...

Av Pauline - 10 september 2011 11:28

|Nikon d40|AF-S Nikkor 18-55mm|Foto&redigering: jag|   Hon. Var. Helt. Fantastisk. Här har ni del 1 av alla bilder jag fotade i torsdag, det var så himla roligt! Hon sjunger så bra!! Stod längst fram också, kan det bli bättre? Fick med mig l...

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Skapa flashcards