Dance-P

Direktlänk till inlägg 17 oktober 2010

Besöksrekord igår + naglar :)

Av Pauline - 17 oktober 2010 19:12

Heej alla! Nu har jag fixat nya naglar dom blev oranga med vita ränder (a) Innan middagen tittade vi på en film som heter "Min store tjocke far" den var inte bra... Den näst sämsta film jag sett i år. Den sämsta heter "Serious moonlight"...Hehe så se inte dom filmerna, om ni inte vill slösa pengar ;) Fast det klart, "Min store tjocke far" kostade bara 20kr haha :D Till middag åt vi tortellini, det var gott :) Har gjort en film också nu, den kommer i slutet av inlägget ;D Igår slog jag mitt besöksrekord, jag hade 43 besökare på 1 dag!!!  Det är 11 stycken mer än mitt gamla rekord :D That´s really good (Y) Här kommer bilder och en film :D Och här kommer också en länk till vinnaren i min tävling :) http://liizchao.bloggplatsen.se



Hahha, mee (h)

    


Soppan till lunch :)

    


Och så här blev mina naglar :) : 


Vad tycks? Asså stenen ramlade av, den funkade inte, så det är ingen sten där ;) Jag blev nöjd iallafall :) Här kommer filmen :)



Hoppas ni gillar den :) Är det något som är oklart/otydligt är det bara att säga till, och är det något ni vill ändra på så kan jag göra det till nästa gång jag ska göra det :) För om ni gillar det gör jag det väldigt gärna :) Men nu ska jag gå och klä på mig pyamas och lägga mig och läsa lite ^^ Vi hörs imorgon! Slutar vid tre då, sen så ska vi på basket klockan fem, hörs kanske vid 4 tiden! Kramizzar//Pauline






 
 
Caroline

Caroline

20 oktober 2010 20:40

Vad söt du är!

http://coralineahlinder.blogg.se

 
Caroline

Caroline

20 oktober 2010 20:41

Du måste lägga in flera videos!

http://coralineahlinder.blogg.se

 
Ingen bild

Caroline

20 oktober 2010 20:42

Eller du måste inte men det vore kul!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pauline - 13 september 2011 21:01


  Imorrn börjar jag blogga på http://palosfoto.blogg.se, så forstätt följa mig&mitt liv där! Den här bloggen kommer finnas kvar, ifall jag skulle trivas bättre på bloggplatsen så kommer jag kanske tillbaka hit. Men då säger jag självklart till f...

Av Pauline - 12 september 2011 21:12


en "fin" oredigerad bild på mina underbara kompisar , kärlek!   Tjobrä! Ville bara uppdatera lite, det gillar nu ju? ;) Var med kompisar som vanligt efter skolan idag. Ska iallafall gå och titta på hollywoodfruarna nu, dom är såhäär roliga! De...

Av Pauline - 11 september 2011 19:31

 |Nikon d40|AF-S Nikkor 55-200mm|Foto&redigering: jag|   tjenatjena snyggingar! Hade det gryyymt kul igår på kulturnatten, var med Hanna & Louise men hänkade på en massa hela tiden. Träffade superhärliga tjejer & killar, niärbäst (L) Har bara var...

Av Pauline - 10 september 2011 17:35

  Jag & hanna på bilderna, visst är hon för fin!? (L)Hej snyggingar! Nu sitter jag och dunkar musik, har vart på stan & käkat med familjen innan :) Nu ska jag snart ner på stan igen & möta upp lite vänner, det är kulturnatten ikväll! Kommer bli ...

Av Pauline - 10 september 2011 11:28

|Nikon d40|AF-S Nikkor 18-55mm|Foto&redigering: jag|   Hon. Var. Helt. Fantastisk. Här har ni del 1 av alla bilder jag fotade i torsdag, det var så himla roligt! Hon sjunger så bra!! Stod längst fram också, kan det bli bättre? Fick med mig l...

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Skapa flashcards