Dance-P

Alla inlägg under september 2010

Av Pauline - 5 september 2010 17:47

Heej alla! Idag på stan så köpte jag ett par hårspännen, och så käkade vi lunch på donken, och Lollo och jag tog en glass efter det (asså vi köpte inte på donken utan på något annat ställe), vi testade lite knäppa kläder och så skulle vi gå på toa och det kostade 5 kr, så vi la i, och så gick vi in, och efter det så fattade vi att det var öppet xD! Vi betalade helt i onödan, haha! På väg hem så spelade jag in 2 videosar med min mobil, egentligen skulle det bli 1 video men mamma ringde mitt i så den stängdes av ;)! Kan lägga in dom på bloggen någon dag framöver ;)! Iallafall, det var jättekul, tack för den roliga dagen Lollo och Natta :D! Men nu ska jag gå! Ska bara chilla lite tror jag ;)! Hörs senare idag eller imorgon! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

Av Pauline - 5 september 2010 10:31

Heej alla! Idag ska Natta, Lollo och jag gå på stan :)! Jag ska inte köpa mycket, bara hårspännen ;)! För det är egentligen det enda jag behöver typ ;)! Och när jag har köpt dom är dom bara mina, annars vet jag att dom kommer försvinna, t.ex i syrrans rum ^^! Igår kväll så gjorde jag en fotovägg på min dörr! Väldigt nöjd :D! Bild kommer senare ;)! Imorse tittade jag också i ett album när Lollo och jag var alldeles nyfödda, fiiina bilder <333! Guud vad fort det går! Löven har redan börjat lbli röda liksom! Sommaren tog lsut snabbt, just nu längtar jag väldigt mycket till julen! Det är så himla mysig stämning då :D! Längtar inte ni till julen? Just nu sitter jag vid datorn och är på spotify m.m och försöker tänka ut vad jag ska ta på mig ;)! Får väl bli jeanstights som vanligt :D! Men vet inte vad jag ska ta på mig för tröja, men det löser sig nog ;)! Men nu måste jag gå! Vi hörs! Ni får ha det så gött!

     

Gammal bild från i sommras <3 Hoppar du så hoppar jag <3



Ps. Tävlingen som  jag har blir lite uppskuten, har aldrig tid att välja ut en vinnare, men jag behöver fler anmälningar!! Länk till inlägget hittar ni här.

Skriv gärna på din blogg om tävling så att dina läsare får chansen att delta också :D! Ds.

Av Pauline - 4 september 2010 18:51

Heej alla! Jag skulle vilja slå mitt besöksrekord på 30 personer, så det skulle vara jätte snällt av er om ni kunde gå in på min blogg lördagen den 11 september! Jag skulle bli jätte tacksam <3! Tipsa gärna era vänner, och skriv en kommentar om att ni är med och hjälper mig så kan jag lägga upp som tack er bloggadress i ett inlägg! På så sätt får ni också mer besökare samtidigt som ni hjälper mig :D! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

Av Pauline - 4 september 2010 17:39

Heej alla! Igår hade vi jätte roligt, filmen var jätte bra :D! Men Natta var tvungen att gå hem klockan 9 :( Och då skulle vi ha målat naglarna och haft tjejkväll på riktigt, hihi! Men vi får ta det någon annan gång kanske ;)! Idag så dansade Lollo och jag jazz, vi kommer inte att börja, vi bara testade för skojs-skull :)! Det var kul, men baletten är 1:a på listan just nu :D! Efter jazzen så åkte vi hem och så åt vi varma mackor med mamma och pappa, gott gott! Efter det så åkte vi och hämtade ut biobiljetter och sen till Jennifer i vår klass! Sen gick vi tillsammans till bion och så såg vi "Som hund och katt 2" Den var bra och rolig :D! Rekommenderas om man vill ha en film med mycket humor och djur ;D! Bloggade på Ester, Lollos och min blogg imorse, därför så hann jag inte skriva här ;)! Efter bion så gick Lollo och jag hem, mamma och pappa är kvar på stan, dom satt och drack ett glas vin och mös lite, så Lollo och jag gick hem, och nu sitter jag här :D! Ikväll blir det väl bara att mysa och ta det lungt, det blev sent igår för efter att Natta hade gått hem så tittade mamma, Lollo och jag på Änglavakt, den var jätte bra och sorglig! Rekommenderas för dom som vill ha lite spännande & sorgliga filmer! Så gick väll inte och la mig förens...ähh det kommer jag inte ens ihåg, var väldigt trött ^^ Men ändå tror jag inte att det var senare än klockan 1, hehe :)! Vad mycket fina frågor jag har fått :)! 11 stycken redan :)! Tack så mycket för alla dom :) Och den nyaste var väldigt fin: 


jag har dansat ganska länge (sju år). men det är ju svårt att bedömma själv, eller hur??


Älskar din blogg!!!


Den var från Lollo! Dock vet jag inte vem det är...Det är inte syrran för hon har inte dansat i 7 år ;)! Men alla är väldigt fina :)! Tack igen :)! Just nu sitter jag ju coh bloggar och så är jag på spotify som jag fick igår, väldigt bra :)! Mitt är med reklam, men hallå, jag fattar inte vad folk klagar på!? Det kommer reklam i var 4:e/3:e låt i SLUTET av dom till och med, INTE i mitten av dom ;)! Har du inte redan spotify, skaffa det :)! Nu ska jag lägga in lite bilder :)! Bilderna är från dom senaste dagarna ;)!

 


Dagens outfit!

Orange tröja m. volanger: GinaTricot

Svart linne: Cubus

Jeanstights: H&M


Denna outfit hade jag på skolfotograferingen, men hade ett linne med tunna axelband istället ;)!

  


Fredags mysig outfit <3

Linne: Cubus

Byxor: Intersport

         


Och här kommer mina absoluta favoriter!


     

Asså jag tycker den här bilden belv så häftig, när man fokuserade på persiennerna så att det blev en suddig solnedgång <3 Ögat gillar jag också, men huden blev lite glansig runt om! Iallafall, nu ska jag gå! Kanske kolla runt lite på andras bloggar, mera spotify m.m. Vi hörs kanske ikväll! Annars hörs vi imorgon! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

Av Pauline - 3 september 2010 18:47

Heej alla! Förlåt att jag inte bloggade igår, hann inte ;)! Kom på klockan halv 9 att jag måste öva på glosorna, så hann inte ;)! Men iallafall, idag så var det skola det var väldigt kul :)! Nu är Natta hemma hos oss och vi har tjejkväll tillsammans med mamma för pappa skulle någonstans med en kompis ;)! Vi ska titta på Valentines day nu! Nyss så tänkte vi hitta på en dans och Lollo slängde sin kepa i väggen så den träffade hennes väggklocka så den ramlade i golvet och gick sönder, hihi! Inte så bra... Iallafall, nu ska vi titta på filmen! Vi hörs senare eller imorgon! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

Av Pauline - 1 september 2010 20:09

Heej alla! Här kommer ett litet beauty-tips, jag kallar det "Fräscht ansikte" hehe :)! Iallafall, man hör ju det på namnet, det är ett tips på hur du får ett fräscht ansikte ;)! Jag använder Nivea Visage Refreshing Facial Wash Gel, och den funkar väldigt bra :) Huden känns väldigt fräsch efter att man har tvättat ansiktet med den ;)! Tvätta varje dag, morgon och kväll, smörj in i ansiktet och skölj noga med vattnet! Hoppas ni gillar det :)! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

  


Ps. Tävlingen jag har kommer snart att avslutas, men det finns inget bestämt datum! Så om du inte har anmält dig än: gör det! Skriv gärna på din egna blogg om min tävling så att dina läsare får chansen att delta också :)! Och går du till final kan du ju alltid skriva att du gärna vill att dom röstar på dig ;)! Ds. 

Av Pauline - 1 september 2010 19:58

Heej alla! Det var suuuuuper-kul på baletten :D! Vi var 6 personer men mot slutet var alla dom andra tvugna att gå typ, så det var bara Lollo och jag kvar :)! Värsta privatlektionen ;D! Vår danslärare är jättesnäll, hon heter Gita! Vi fick först värma upp, sen göra lite övningar vid stången och göra några små hopp och ett stort hopp och så fick vi stretcha på slutet m.m. Iallafall det var super :D! Och hon sa att Lollo och jag var väldigt duktiga :D! Och hon sa också, att om det inte kommer in så mycket fler anmälningar så får Lollo och jag vara med i gruppen där dom äldre tjejerna (förmodligen inga killar ;D) går :D! Hihi, för vi var tillräckligt bra typ :)! Aja, längtar tills nästa vecka :)! Och imorgon är det street, får se hur det blir :)! Vi har testat street förut men vi valde att gå på disco istället ;)! Iallafall, nu ska jag kanske läsa lite eller bara mysa :)! Vi hörs imorgon! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

  

Av Pauline - 1 september 2010 16:54

Heej alla! Här kommer ett litet skönhetstips på hur du "Skuggar rätt"! Hope you like it :)!


Vilken ögonskugga matchar dina ögon allra bäst?


Blåa ögon:

Allra bäst för dina blå ögon är bronziga toner, koppar och guldiga färger. De är motsatsfärger som förstärker det blå i dina ögon. Blå skugga får motsatt effekt, tvärtemot vad många tror.


Gråa ögon:

Sotad ögonskugga i mörka toner är supersnyggt på gråa ögon. Annars funkar de allra flesta varma tonerna, precis som för dom med blåa ögon.


Gröna ögon:

Om du har görna ögon passar beiga och bruna toner finfint till dina färger. Har du dessutom rött hår kommer rödtonade ögonskuggor passa som handen i handsken. 


Bruna ögon:

Om du är rödhårig, välj en ljusgrön ögonskugga. Du kan även använda en aprikos, champagnefärgad eller lila skugga.


Melerade ögon:

Melerade ögon är ögon som ändra färg beroende på ljus och kanske till och med beroende på vad du har på dig. Metalliska ögonskuggor i gråa toner passar dock alltid en med melerade ögon.


Och som sagt, hoppas ni gillade det :)! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards