Dance-P

Direktlänk till inlägg 27 september 2010

Skola today

Av Pauline - 27 september 2010 17:23

Heej alla! Idag var det ju skola som vanligt, vi hade idrott på morgonen, det var kul :) Sen hade vi svenska, matte, engelska, lunch, so, rast, E.A. Efter skolan gick Lollo och jag hem och gjorde matte läxan m.m., sen kom mamma hem och då käkade vi lax, det var gott :) Och just det, skolkatalogen kom hem idag, niiice :D Den var liten och gullig det här året :) Igår så åt vi jätte gott på kinaresturangen, blev proppmätt x) Efter det åkte vi till basketen, det gick inte så jätte bra för laget vi hejade på, men det gör inget, dom tar igen det ;) Vi träffade Ester där <333 Vi ska kanske vara tsm på fredag, niice! Längtar :D Och lngtar också till baletten på onsdag och streeten på torsdag :) Ikväll ska Lollo och jag ut och jogga, får väl bli snart, innan det blir för mörkt och fööör kallt ;) Igår efter basketen tittade vi lite på ensam mamma söker, efter det var det en film med Will Smith och Jaden Smith, den hette "Jakten på lyckan" och var jätte bra! Fast gick inte och lade mig förens halv 12... Lite trött var man ju imorse då då ;) Men vi hörs väl imorgon! Ni får ha det så gött!

  

Dagens outfit (Gammal bild, men likadan klädsel idag som när bilden är tagen)     

  

Tröja-H&M

Kofta-H&M

Jeans-H&M


Hehe, en riktig H&M dag idag :) Hade också:

Stickad halsduk-Lindex

Oranga converse-Tunisien

Svart soft shell jacka-Kina

Örhängen-Ur&Penn


Vi hörs!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pauline - 13 september 2011 21:01


  Imorrn börjar jag blogga på http://palosfoto.blogg.se, så forstätt följa mig&mitt liv där! Den här bloggen kommer finnas kvar, ifall jag skulle trivas bättre på bloggplatsen så kommer jag kanske tillbaka hit. Men då säger jag självklart till f...

Av Pauline - 12 september 2011 21:12


en "fin" oredigerad bild på mina underbara kompisar , kärlek!   Tjobrä! Ville bara uppdatera lite, det gillar nu ju? ;) Var med kompisar som vanligt efter skolan idag. Ska iallafall gå och titta på hollywoodfruarna nu, dom är såhäär roliga! De...

Av Pauline - 11 september 2011 19:31

 |Nikon d40|AF-S Nikkor 55-200mm|Foto&redigering: jag|   tjenatjena snyggingar! Hade det gryyymt kul igår på kulturnatten, var med Hanna & Louise men hänkade på en massa hela tiden. Träffade superhärliga tjejer & killar, niärbäst (L) Har bara var...

Av Pauline - 10 september 2011 17:35

  Jag & hanna på bilderna, visst är hon för fin!? (L)Hej snyggingar! Nu sitter jag och dunkar musik, har vart på stan & käkat med familjen innan :) Nu ska jag snart ner på stan igen & möta upp lite vänner, det är kulturnatten ikväll! Kommer bli ...

Av Pauline - 10 september 2011 11:28

|Nikon d40|AF-S Nikkor 18-55mm|Foto&redigering: jag|   Hon. Var. Helt. Fantastisk. Här har ni del 1 av alla bilder jag fotade i torsdag, det var så himla roligt! Hon sjunger så bra!! Stod längst fram också, kan det bli bättre? Fick med mig l...

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards