Dance-P

Direktlänk till inlägg 24 september 2010

Idol 2010

Av Pauline - 24 september 2010 20:16

Heej alla! Idag efter skolan köpte Nikita, Louise och jag lite fredagsfika, gott! Ballerina-kakor med sylt i mitten och varsin chokladboll (fast Lollo tog en dammsugare) goott! Efter det gick vi hem till Nikita, vi gjorde inte mkt då, sen var hon tvungen att åka på sin gitarrlektion, så då gick vi hem igen, sen när den var slut gick vi till henne ige, då spelade vi lite fotboll och sen gick vi in och kollade på lite kläder hon fått ärva ;) Det var en väldigt fin kjol :) Efter det var vi lite på datorn m.m Sen skulle vi hem och äta, och då tänkte vi gå tillbaka efter maten, men mamma och pappa ville att vi skulle vara hemma idag ;) Till middag åt vi phad thai, mums så gott! Fast den blev stark idag, hehe! I skolan var det roligt idag, vi hade hemkunskap, sååå kul! NIkita och jag är tillsammans och vi fick göra mysli, den blev jättegod! Sen gjorde vi äggröra också, och så hade vi det på mackan, muuuums! Blev proppmätt efter det :) Vi åt frukost till lunch x) Nästa gång ska vi göra bröd, vi får se hur det går :) Men då ska vi byta grupper

:( Vår lärare sa att Nikita och jag samarbetade så bra, men vi måste iallafall byta så att alla får vara med alla :( Och nu efter maten så tittar vi på Idol, haha, bra att Alice gick vidare! Haha, kom på att jag kan göra en hiss och en diss nu :) Så här kommer dagens hiss och diss :)

    

Hoppas ni gillar det :) Om ni gillar det säg det till mig så gör jag fler :)


Och jag vet att bilden på "Diss"-bilden ser asknäpp ut, haha, men på alla andra såg jag glad ut x) Gjorde den bilden hos Ester med henens webbkamera, bara skämtade lite :) Men nu börjar det snart! Har missat lite... Men vi hörs imorgon! Då är det fotboll, och jag följer förmodligen med -.- Men vet inte när det börjar så får se när jag bloggar! Ni får ha det så gött!

  


 
 
Admw

Admw

24 september 2010 21:13

Sv; Hej! Tack så jätte mkt :) din var också väldigt fin! Tack, tar kort med en Nikon D3000, och håller på att spara till en närbilds kamera just nu, en Nikon coolpix L110. Kramar//Admw

http://admw.bloggplatsen.se

 
lalla

lalla

24 september 2010 21:28

hejhej.
fin blogg du också har . jag är väldigt tacksam för att du kommenterade min . ;D
sånt gilla jag .
jag ska försöka börja följa din blogg . :)
ha det bra , kram /lalla

http://lallas.bloggplatsen.se

 
Admw

Admw

25 september 2010 09:32

Jupp, D3000, är rätt så bra, bara det att den inte går att komma så nära med. Men det går ju att köpa till andra objektiv. Det är en bra nybörjar kamera, men inte mer ;) (det är min första) Känner tyvär ingen som har en D5000 men om men om du googlar på det, så hittar du nog lite olika omdömmen om den ;) Visst är det så :) Han tackar så mkt :) Hadet! Kramar//Admw

http://admw.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pauline - 13 september 2011 21:01


  Imorrn börjar jag blogga på http://palosfoto.blogg.se, så forstätt följa mig&mitt liv där! Den här bloggen kommer finnas kvar, ifall jag skulle trivas bättre på bloggplatsen så kommer jag kanske tillbaka hit. Men då säger jag självklart till f...

Av Pauline - 12 september 2011 21:12


en "fin" oredigerad bild på mina underbara kompisar , kärlek!   Tjobrä! Ville bara uppdatera lite, det gillar nu ju? ;) Var med kompisar som vanligt efter skolan idag. Ska iallafall gå och titta på hollywoodfruarna nu, dom är såhäär roliga! De...

Av Pauline - 11 september 2011 19:31

 |Nikon d40|AF-S Nikkor 55-200mm|Foto&redigering: jag|   tjenatjena snyggingar! Hade det gryyymt kul igår på kulturnatten, var med Hanna & Louise men hänkade på en massa hela tiden. Träffade superhärliga tjejer & killar, niärbäst (L) Har bara var...

Av Pauline - 10 september 2011 17:35

  Jag & hanna på bilderna, visst är hon för fin!? (L)Hej snyggingar! Nu sitter jag och dunkar musik, har vart på stan & käkat med familjen innan :) Nu ska jag snart ner på stan igen & möta upp lite vänner, det är kulturnatten ikväll! Kommer bli ...

Av Pauline - 10 september 2011 11:28

|Nikon d40|AF-S Nikkor 18-55mm|Foto&redigering: jag|   Hon. Var. Helt. Fantastisk. Här har ni del 1 av alla bilder jag fotade i torsdag, det var så himla roligt! Hon sjunger så bra!! Stod längst fram också, kan det bli bättre? Fick med mig l...

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards