Dance-P

Alla inlägg den 22 september 2010

Av Pauline - 22 september 2010 17:54

Heej alla! Här kommer bilderna som jag lovat ska komma :) Hope you like them :)


Bilder från när Nikita Louise och jag sminkade varandra ;) 


Nikitas sminkning :) Jag sminkade sidan med solen, Lollo den andra ;) Tema: Roligt (Haha, blev inte så jätte skoj) 


 


Lollos öga som jag sminkade :) (Haha, ja hon tittar vindögt på bilden ;))



Bild på Lollos öga som blev suddig, tyckte den blev lite cool :) 



Lollos sminkning, högra sidan gjorde Nikita, jag gjorde den vänstra :)



Lollos högra öga som Nikita gjorde :)

 


Hihi min sminkning :) Visst blev det häftigt med regnbågsfärgad ögonskugga?   


Suddig bild på mig :)

 


Nikita :)

  


Bild från när jag rensade min tröjlåda :) Haha slängde alla kläder på Lollo :D


Lollo och Nikita= datanördar (hahahahaha skojja bara :D) 


Bild jag tog på månen och min hand :) (vet att det blev världens suddigaste bild, men kunde inte bli mindre suddig, ett av skälen till att jag är trött på min lilla kamera x))  


Bikinikrig :D

  


Lollo från vänster, jag i mitten och Nikita till höger 


-||-

 


-||-

  


-||-

  


Jag från vänster, sen Nikita till höger :)  


Jag från vänster, sen Lollo i mitten och sen Nikita till höger :)  


Lollo x)

 


Lollo x)

  


Lollo från vänster, sen Nikita till höger :D 


Nikita x) :D

 


Bikinisar

 


Lollo från höger, Nikita till vänster :)  


Hmm... deras ben och bikinisarna ;D 


Lollo till vänster, Nikita till höger :) 

 


Lollo till vänster, Nikita till höger

 


Suddig bild x) Lollo till vänster och Nikita till höger :)


Haha, ja det var dom och här är bilder på dagens outfit i förrgård, dagens outfit igår och dagen outfit idag :D



Dagens outfit :) (Sry för dålig bild, hade bråttom men man ser iaf vad jag har på mig)


Kofta: H&M

Tröja: Cubus

Jeanstights: H&M

 


Gårdagens outfit :)


Kofta: H&M

Tröja: NewYorker  

Jeanstights: H&M

Halsduk <3: Lindex



Måndagens outfit :)


Kofta: H&M

Tröja: H&M

Jeanstights: H&M

Halsduk <33: Lindex 


Min fiiiiina halsduk och min fiiina mössa från Lindex <33333 


Halsduk <3333333333333333333333333333333333333333333


Ja det var dom :) Och som sagt, hope you like them! Men nu måste jag byta om inför baletten! Vi hörs imorgon! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline     



Av Pauline - 22 september 2010 17:11

Heej alla! Sorry att jag inte bloggade mer igår, men som sagt så skulle jag förmodligen inte hinna det ;) Vi gick direkt till Nikita efter skolan, blev kvar där i en halvtimme, letade efter plåster och åt mellis (Nikita ramlade och skrapade upp knät, det blev ett sår, men det gick bra, det gör bara ont of course) sen gick vi hem till oss och så bytte Lollo och jag om till träningskläder, så vi var bara hemma i 10 minuter, sen kom mamma hem och så åkte vi! Vi fick spela med basketspelare, haha det var kul, lite pinsamt då, suger på basket, haha! Korgarna var såå höga! En killa var 2.16m lång!!! Haha, men det var kul :D Efter det åkte vi och åt mat, buffé, goott Sen så lekte vi och hade kul med Nikita, så vi var inte hmam förens halv 10 och då var vi tvugna att göra oss iordning för läggdags ;) Idag var det skola, vi slutade vid halv 4, vi hade slöjd sista timmen det var kul :) Efter det så kom Lollo på att hon saknade sin tröja, så vi var och letade efter den i säkert en kvart, men vi hittade den inte :/ Vi tror att den kan ha blivit stulen eller så har Lollo glömt den i klassrummet ;) Iallafall, efter det gick Nikita hem med oss, vi har tittat lite på tv, bl.a Top Model x) Nu ska jag gå och äta, det blir köttfärssås med spagetti, gott! Och ikväll är det balett, niiice! Lääängtar! Och idga fyller ju pappa år! Grattis pappa <333333 Vi hörs kanske senare ikväll! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Skapa flashcards