Dance-P

Alla inlägg den 20 september 2010

Av Pauline - 20 september 2010 17:41

Heej alla! Förlåt att jag inte bloggade igår! Hann inte! Iallafall, igår så hade Lollo först fotbollsmatch, jag hängde med och kollade! Hon gjorde 1 mål och dom vann med 4-1 :D Bra syrran :) Efter det åkte Nikita, Louise och jag till donken och köpte varsin mcflurry med smartisar, gott! Fast det är synd att dom har slutat med marängsvisch :( Efter det så följde vi med mamma och pappa när dom röstade, efter det så åkte vi hem och så gjorde vi lite olika saker, t.ex var lite på datorn och så städade vi ur min tröj-låda, sköönt! Haha, vi filmade, kan lägga upp den filmen, men den är lååång, den är i 15 minuter!! Haha, men det kanske inte gör något? Hon åt hos oss, det blev taccos (asså sånt där mjukt bröd med stark kyckling och tacco-tillbehör) det var super gott och mumsigt :) Och jag var tvungen att fixa en sak till pappa, han fyller nämligen år på onsdag, grattis :D Men ni får veta mer om det senare, vill inte riskera att han läser detta.... :) Och idag så var det ju skola, vi hade idrott på morgonen och sen har vi haft lite andra lektioner.. ;) Efter skolan så gick Nikita hem med oss, vi gjorde lite ma-läxa m.m ;) När vi skulle äta gick hon hem, för hon skulle ändå gå hem och äta då, men hon kommer tillbaka när hon har ätit klart ;) Och just det, ska ju lägga in bilder från bikinikriget, men min kamera är urladdad :S Fast det klart bilderna finns ju på syrrans och Nikitas blogg ;) Kan ta dom därifrån ;) Fast dom komemr i nästa inlägg för måste logga in (elr ja, Lollo kan logga in på min dator) och tillåta högerklick ;) Men vi hörs snart då! Ni får ha det så gött så länge! Kramizzar//Pauline

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Skapa flashcards