Dance-P

Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av Pauline - 22 augusti 2010 20:18

Heej alla! The Karate Kid var super-duper-bra! Den rekomenderas :)! Imorgon är det vanliga tiderna i skolan, men vet inte när vi slutar för vi har inte fått vårt schema än ;)! Men nu ska jag packa skolväska och gympaväskan, vi kör igång med gympa direkt på morgonen imorgon ;)! Förstörde min bästa idrottsväska nyss :( :( :(! Jätte synd, försökte stänga väskan när jag hade lite för mycket grejer i och då gick blixlåset sönder :(! Och det går inte att laga typ, och den är köpt i Kina :(! Men mamma lånar ut sin idrottsväska, en brun pumaväska :)! Nästan som min, fast större och i en annan modell, och min var svart ;)! Tack så mycket mamma <3! Men vi hörs imorgon! Ni får ha det så gött!   

Av Pauline - 22 augusti 2010 11:23

Heej alla! Idag vaknade jag vid halv 10-tiden! Låg och läste lite då i "Karriär och köksbesvär", den är bra ;)! Efter det käkade jag frukost, flingor, macka, smoothie & juice! Gott! Och idag ska vi gå på bio med Ester :)! Vi ska se "The Karate Kid"! Tror den är bra :)! Och igår var det som sagt fest! Det var kul :)! Louise kom 3:a i tipspromenaden och fick choklad :)! Grattis till henne :)! Det blev rätt sent igår, jag gick och la mig halv 2! Och just det, jag har funderat på att ha en tävling igen! Men jag vet inte vad jag ska ha för tävling... Kan ni komma med förslag? Det skulle vara till stooor hjälp :)! Men nu måste jag gå! Vi hörs senare idag! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards