Dance-P

Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av Pauline - 16 augusti 2010 19:43

Heej alla! Nu är vi hemma från Ester ;)! Det har varit jätte roligt idag :)! Och gissa vad vi har gjort!? Vi har skapat en ny blogg tillsammans :)! Jag kommer fortsätta blogga på den här bloggen, ofc! Men jag kommer blogga på den andra också ;)! Iallafall, besök den jätte gärna på http://sweetcupcakes.bloggplatsen.se

Imorgon vet jag inte vad vi ska göra, kanske vara med Ester lite igen och kanske gå på bio med henne! Vi sk ase The Karate Kid om vi kan gå på bio imorgon! Jag tror att den kaaaaanske krockar med Louise fotbolssträning :(! Men hoppas det löser sig ;)! Imorgon är det sista dagen innan sommarlovet också :)/:( Hihi, vet inte vilken smiley jag ska ta, känner för båda ;)! Det ska bli kul att komma tillbaka till skolan, men det dröjer tills nästa lov, och när sommarlovet är slut, är nästan sommaren slut :(! Iallafall, Louise och jag ska gå ut och jogga snart, så ska ta på mig träningskläderna ;)! Vi hörs imorgon! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

Av Pauline - 16 augusti 2010 16:08

Heej alla! Just nu är jag hos Ester, hon fixar mitt hår :)! Vi har lekt lite med hennes granne Ingrid hon är jätte söt :)! Hon är typ 2/3 år gammal ;)! Och så har vi käkat lunch, pasta sallad med kyckling, gott! Och vi har bundit fast Louise, haha! Iallafall, här kommer lite bilder från Esters dator!                             Ja, det var dom :)! Bland bildera ser i dagens outfit idag :)!

Tröja - Gina ?:-

Linne - Cubus ?:-

Shorts - Miami 149:- (typ)


Iallafall, nu ska vi hitta på något! Vi hörs! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

Av Pauline - 16 augusti 2010 11:05

Heej alla! Idag ska jag och syrran till Ester! Har lite bråttom dom kommer om 20 minuter och ska hinna klä på mig och göra mig iordning! Men vi hörs i eftermiddag! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards