Dance-P

Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av Pauline - 10 augusti 2010 19:37

Heeeeeeeeej alla! Nu har jag gjort en ny design - igen :)! Vad tycks? Ska jag byta tillbaka till någon av dom andra? Klär bloggen i rosa? Det är bara att skriva vad ni tycker :)! Nu ska jag spela lite Sims3 eller läsa ;)! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

Av Pauline - 10 augusti 2010 17:36

Heeej alla! Idag har Johanna och Julia varit här <3! Det ar varit superduper kul! Dom åkte precis hem :(, men vi ses imorgon för då ska vi gå på stan tillsammans, det ska bli super :)! Har gästbloggat lite på Johannas blogg, klicka på henns namn för att komma till hennes blogg ;)! Iallafall, idag så kom dom vid 11-tiden och då så satt vi först lite vid datorn, sen stack vi till bibblan och lånade lite böcker, för vi var tvugna att göra det för dom har aba öppet idg ;) Och sen så satt vi lite mer vid datorn och sen så åt vi lunch! Det blev plättar! Mums, så gott! Efter det så gick vi ut och spelade lite krocket och sen så åkte vi med på morfars gräsklippar :)! Johanna tog bilder med hennes kamera, så när hon lagt ut dom på hennes blogg så ska jag ta dom och lägga in dom här! Ska tjata på henne så att hon gör det så snart hon kan xP! Hehe! Kan lägga in bilder från idag senare, för nu ska jag nog spela lite sims eller vara på msn! Ni får ha det så gött!   

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards