Dance-P

Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av Pauline - 7 augusti 2010 20:43

Heej alla! Nu är jag på kalas hos vår kompis, hon fyller 8  ! Och hon är är så söt för hon säger att vi är hennes "låtsas-kusiner" ;D! jag lånar hennes dator, annars hade det inte blivit något inlägg idag tror jag ;)! Idag så blev det ingen stan för mig, Nikita kom hem till oss istället, så mamma och pappa gick på stan själva ;)! När Nikita var hemma hos oss så spelade vi Sims 3 och sen målade vi naglarna efter att vi hade ätit mat! Vi åt mackor i ugnen med ost och skinka! Mums vad gott! Efter det så åkte vi hit, och nu har vi precis ätit tårta, det var gott! Vi blir väl kvar en stund till, men när vi kommer hem sen så ska jag nog bara läsa sen ska jag gå och lägga mig, är lite trött just nu ;)! Men nu ska jag nog avsluta det här inlägget   Vi hörs imorgon, för är rätt säker på att jag inte bloggar mer idag ;)! Ni får ha det så gött!

  

Av Pauline - 7 augusti 2010 11:14

Heej alla! Idag ska vi dra ner på stan en stund, det är ändå dåligt väder ju :(! Ska kanske låna lite böcker på bibblan, vem vet ;)! Imorgon åker vi till vår mormor och morfar igen då ;)! Det ska bli kul :D! Och jag tror (eller jag är ganska säker) på att datorn får hänga med ;)! Så det blir lite uppdatering iallafall :)! Och sen lagom tills vi kommer hem börjar skolan igen :D! Jippie! Jag längtar faktiskt :D! Gör inte ni? Jag ska försöka videoblogga snart, men hos mormor och morfar kommer jag inte göra det, och när vi har börjat skolan blir det svårt att trixa med det kanske ;)! Men jag gör så gott jag kan, och  jag kan lova att det kommer att komma ett videoinlägg här på bloggen ;)! Men nu ska jag gå och klä på mig och göra mig iordning, och så hörs vi senare idag :)! Ni får ha det så gött!

  

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards