Dance-P

Alla inlägg under juli 2010

Av Pauline - 8 juli 2010 21:09

Heej alla! Nu ska jag gå och duscha, är jätte varm! Louise och jag har varit ute och finslipat på vår dans! Den är inte klar än, vi har bara börjat ;)! mne jag tycker den blir bra! Jag är alldeles gräsig ihåret också för vi gjorde en massa grejer på marken och ramlade! Hehe, typ stå på händer på en hand och samtidigt göra en massa konstiga grejer ;)! OCh så stå på händer och gå ner i brygga! Man ramlar lite hela tiden men det får man stå ut med :) Just nu väntar jag väl bara på att få komma in i duschen, den är upptagen just nu ;)! Så sitter här och bloggar och messar! Aja, det blir inga fler bilder idag! Sov så gött! Kramizzar//Pauline

  

Härlig bild jag tog på mormor & morfars rosor va?

Av Pauline - 8 juli 2010 19:33

Heej igen! Kolla hur grymma dom är för deras ålder ;) :





Av Pauline - 8 juli 2010 18:22

Heeej alla! Idag har mamma, Louise och jag åkt och badat och shoppat lite :)! Här kommer lite bilder på vad jag köpte:

                

Jag älskar min nya keps <3! Visst är den fin? Jag köpte den på NewYorker för 89 kr! Väldigt billigt med tanke på att sådana kepsar normalt kostar från 300kr upp till 500kr ;)! Och så köpte jag 2 tröjor och ett par shorts! Tack så jätte mycket mamma :)! Jag, Louise och mormor har precis varit i grannens trädgård och plockat jordgubbar! Dom är bortresta så vi får gå och plocka så att det inte blir för mycket övermogna jordgubbar! Inte gör det mig något :)! Väldigt goda är dom :)! Louise och jag ska kanske sticka ut och åka lite inlines snart! Måste också sätta min kamera på laddning för den har uselt batteri :(! Men iallafall! Nu ska jag gå! Vi hörs kanske lite senare! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

Av Pauline - 7 juli 2010 21:05

Heej alla! Eclipse var jätte bra! Fast 1:an och 2:an var kanske lite, lite bättre för att det hände mer saker i dom, men 3:an var ändå super :)! Just nu sitter jag och letar efter coola street kepsar! Dom ser ut ungefär så här:

   

Fast jag vet inte vilken färg jag vill ha...Hmmm...vad tycker ni skulle vara snyggt? Vi kanske ska åka och kolla på kepsar imorgon ;)! Imorgon vet jag inte annars vad vi ska göra...Snart ska jag kanske lägga mig med en bra bok och bara chilla lite..! Sköööönt! Är lite trött ;)! Idag när vi badade så var det rätt skönt i vattnet men det var rätt kallt ändå! Men det var skönt när man väl hade kommit i :)! Men nu ska jag sluta för ikväll! Ni får ha det så gött!   

En bild jag gjorde nyss ;)! Tycks?

Av Pauline - 7 juli 2010 10:31

Godmorgon alla! Har ni sovit gott? Jag har, trots att jag läser en riktig nattrysare innan jag ska gå och lägga mig! Men nu har jag läst ut den :(! Vill läsa 4:an! Men vet inte ens vad den heter :(! Aja, hoppas jag hittar den på bibblan typ ;)! Snart ska vi åka och sola och bada lite :)! Därför måste jag gå och göra mig iordning nu! Ville bara skriva ett inlägg innan :)! Men vi hörs senare eller imorgon! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

Av Pauline - 6 juli 2010 17:53

Heej alla! Jippie, nu funkar äntligen min dator :D! Mamma har kommit ner hit nu och hon och pappa hjälpte mig att få igång den (mamma & pappa pratade i telefon)! Tack så jätte mycket till er :)! Igår åkte vi och badade igen, först var det lite mulet men det blev sol sen! Och nu är jag inte lika röd längre :)! Och idag så har det varit mulet (men väldigt varmt) så idagså gick Louise och jag till bibblan och lånade lite böcker! Jag lånade bok 3 i rysar-serien om Tvillingarna Elisabeth & Jessica :)! Vill läsa fortsättningen ;)! Och sen lånade jag 3 andra böcker om tvillingarna och en bok om Mysterie klubben ;)! Och imorgon ska vi se Eclipse :D! Längtar! Igår kväll gick Louise och jag ut och joggade! Det var skönt :)! Efter det vart vi så varma att vi hoppade i poolen (klockan 21/21.30)

haha,det var skönt! Till middag idag fick vi tacos, mmm det var gott! Och nu kan jag äntligen gå ner i spagat, snart kan jag split! Dom första dagarna hade jag lite träningsvärk,hade stretchat lite men det var ju värt det ;)! Skönt att vara lite vig nu, förut kunde jag gå ner i split och spagat, men sen vart det sommarlov och jag stretchade aldrig så efter sommarlovet kunde jag inte igen :(! Men nu kan jag spagat och snart split :D! Men snart ska vi åka och hämta biobiljetterna, så att vi slipper göra det imorgon ;)! Imorgon kanske jag inte hinner blogga (om det är fint väder) för då ska vi kanske åka och bada, och det tar typ en timme att åka dit så hinner kanske inte sitta vid datorn för vi måste hinna hem innan bion ;)! Jag håller på att göra en ny design till min blogg! Jag kan avslöja en sak :)! Temat är: Mycket färgglada färger :)!

Det är allt jag säger :P! Men nu måste jag gå! Vi hörs! Ni får ha det så gött!   

Av Pauline - 4 juli 2010 21:29

Heeej alla! Nu får jag låna Louise dator igen, hihi, som jag sa ;)! Iallafall, igår åkte vi och badade, fast på ett annat ställe än i förrgår! Louise och jag låg och läste på stranden, och vi hade inte tagit på oss någon solkräm, så vi brände oss fett mycket! Jag är alldeles röd på baksidan av mina ben :( och det svider fett mycket! Men jag har blivit lite brun också :)! Idag har vi bara varit hemma, Louise och jag spelade sims hela förmiddagen, sen gick vi med mormor till affären! Sen var vi hemma, spelade lite mer sims och så badade vi i poolen (dom har en sån där liten uppblåstbar pool)! Nu på kvällen så har Louise och jag spelat ännu mer sims och så har vi kastat lite frisbee i trädgården! Och nu på så tittar vi på en film på kanal 4 typ, som heter Just like heaven, den är väldigt bra! Vi såg den förra veckan också, men den var så bra så vi ville se den igen!  Och så har vi käkat jordgubbar med grädde innan det också! Just nu läser jag en jättespännandebok om tvillingarna Wakefield "I nattens mörker" & "Ögon i natten" (det är 2 böcker i en) det är en riktig nattrysare :)! Har inte kommit något långt men den är ändå bra! Jag har läst typ 7 andra böcker om tvillingarna Wakefield dom senaste 4 dagarna! Hihi, dom är jätte bra! Jag fick Lousie dator idag för att hon slog vad om att jag inte  kunde slå henne i badminton! Det blev 10-8 till mig efter 5 minuter! Så hon blev jättearg, så jag sa att jag kunde ta det nästa dag istället (alltså idag, för vi gjorde det igår)! Så hon sa att jagskulle få den klockan halv 8 nu på kvällen! Men tror ni jag fick den? Icke! Haha, men nu tog jag den XD! Men nu har filmen börjat igen! Mamma kommer på tisdag kväll, ska kansek be henne på onsdag att hjälpa mig med mitt internet! Och på onsdag ska jag vi se Eclipse med mamma, Louise, jag och mormor! *Undrar vad mormor tycker om filmen* hihi, hon har ju inte sett 1:an eller 2:an, hoppas att hon fattar lite iallafall :)! Har någon annan sett den? Var den bra? Bättre än 1:an och 2:an? Sämre än 1:an och 2:an? Iallafall, jag lääängtar :D! Men vi hörs nästa vecka någon gång! Om mamma har med sin dator så får jag kanske låna den ;)! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

 <--Boken (det var den enda bilden jag hittade på den, kunde inte bli större)  

<3 Jag saknar dig min älskade Neo <3 

Av Pauline - 2 juli 2010 21:10

Heeeeej alla! Förlåt så himla mycket att jag bloggar så dåligt! Men Lollo lånar aldrig ut sin dator!! Iallafall, idag har jag, Louise, mormor & morfar åkt och badat! Det gjorde vi igår också, på samma ställe! Igår så simmade Louise och jag bara fram och tillbaka mellan två bryggor (kanske ca 50 m emellan dom) sen låg vi bara och solade och läste (H)! Men idag så badade vi lite mer, och så solade vi och läste! Haha, jag har blivit lite brun (a), lite röd också, och så har jag ett synligt märke från min bikini på ryggen, och man knyter den liksom sm en rosett så har lite märken efter rosetten också, hihi! Men är fortfarande blek på framsidan av kroppen (haha, eller vad man nu ska kalla det ;)) Och i tisdags så var vi och såg Calle Kristiansson live! Men han spelade den bästa låten, Walking in memphis, sist :(! Så vi fick stå och vänta på den från klockan 7 till 9, men nu har man iallafall sett honom live ;)! Jag tycker han är bra! Jag filmade när han sjöng sista låten, och hela publiken sjöng med :)! Jag ska lägga in den filmen här på bloggen när jag kommer hem :)! Imorgon ska vi på en liten tur och bada igen :)! I lite finare vatten än idag ;)! Men när mamma kommer ner hit (på måndag kväll typ) så ska jag be henne om hjälp med att få igång mitt internet! Kanske kan övertala Louise att få låna hennes dator igen (a)! Just nu sitter hon bredvidmig och läser vad jag skriver, så hon säger "Du kommer inte att få låna den!" haha, men jag ger inte upp xD! Men nu ska vi spela Sims 2! Vi har Sims 3 hemma, vill spela det :)! Men vi hörs! Ni får ha det så gött!     Hahha, bilden är tagen när Louise och jag fjantar oss! Därför ser jag knäpp ut ;)!

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards