Dance-P

Alla inlägg den 29 juli 2010

Av Pauline - 29 juli 2010 10:50

Heeej alla! Igår så sa jag ju att vi skulle hämta Neo idag...Men vi hämtade honom igår istället :D! Ååååh vad det är kul när han är hemma igen :)! Så när han kom hem så fick han vara ute en massa så att vi kunde gosa med honom och så att han fick sträcka på vingarna ;)! När Neo hade satt sig till rätta i buren och kurat ihop sig redo för lite kvällsmys, så spelade jag lite Sims :)! Sen vid 11/halv tolv tiden så satte Louise på en film och jag tittade på den med henne mot slutet, så vi gick inte och la oss förens halv 1 :)! Idag så vaknade jag nog vid 9 och nu ska jag nog spela lite Sims och sen ska Louise och jag kanske gå med mamma ner på stan, för hon hade några butiker hon behövde gå till för våra norska polare ville ha något från någon butik i Sverige ;)! Men vi hörs lite senare idag :)! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

  

Jag bara älskar photoshop! Tänk vad mycket coola bilder man kan göra där ;)!

 Neo<3

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards