Dance-P

Alla inlägg den 26 juli 2010

Av Pauline - 26 juli 2010 23:32

Heej alla! Just nu så sitter jag vid datorn och chattar m.m. Snart ska jag väl gå och lägga mig men det dröjer kanske någon timme eller så ;)! Idag har Marte och Beate varit här och det var jätte kul! Vi gjorde egen sylt av hallon och blåbär, och det blev väldigt gott! När Marte och Beate kom så spelade först lite Sims och sen så gick vi ner och åt pannkakor, dom var väldigt goda och jag blev spräng mätt! Haha, efter det så spelade vi mer Sims och sen gick vi ut och så lekte vi kurragömma (det är en tradition :D) men sen efter en omgång var dom tvugna att åka hem :(! Efter att dom hade åkt så gick Kf, Louise och jag till grannhuset där KF:s kusin bor också busringde vi där! Haha det var jätte kul :D! Sen så gick vi och berättade att det var vi som hade busringt hos dom x)! Sen spelade vi mer Sims och sen var vi ute och lekte och så! Men nu måste jag stänga av datorn :(! VI hörs imorgon! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline



Här kommer ett litet videoklippfrån Michael Jacksons låt "Man in the Mirrow"! Hoppas att ni gillar det :)!

Av Pauline - 26 juli 2010 12:51

Heej alla! Nu är det måndag igen då! Imorgon är det sista dagen här och då får vi hoppas på fint väder, för då ska vi eventuellt ut med båten och äta lunch på ett jätte mysigt ställe :D! Iallafall nu ska jag skriva lite om igår! När vi kom fram gick vi lite på några klippor och vi skulle hoppa från sten till sten mellan två stor klippor men det var så svårt om man inte ville blöta ner skorna så vi tog av oss skorna och vadade lite där det inte fanns några stener,och det var svinkallt!  När vi till slut kom fram till andra klippan så ropade våra föräldrar att vi var tvugna att gå hem! Usch, det hade tagit oss typ en halv/en timme att gå över till andra sidan också var vi tvugna att gå tillbaka! Iallafall, det var så halt och kallt och jag kom iland näst sist! Haha och vår kompis J, som var den yngsta, hon ramla i vattnet med ena foten så hon skrek "Mamma jag plumsa!" Haha så hon tog av sig skon och började gå barfota men till sist sa hon att hon lika gärna kunde ta på sig skorna så hon vände uppochner på dojorna och det rann floder av vatten ur dom och sen satte hon på sig dom och gick med skorna i vattnet för hon var redan så blöt! Haha, det var kul! När vi kom hem till dom så hoppade vi studsmatta m.m sen när vi hade ätit lunch så gick vi och fångade krabbor vid deras klippor! Jag fick bara 3 små :(! Alla andra fick typ stora men sen så började det regna så alla gick in igen! Vi ritade lite inne igen och drack varm choklad och så gick vi ut och hoppade lite mer studsmatta och sen var vi tvugna att åka hem! Hemma igen så spelade vi sims och sen sååt vi middag vid halv 10!! Men det var väldigt gott, det blev jätte gott kött med klyftpotatis och mammas berömda kryddsmör! Okej,inte så jätte berömt men alla som har smakat på det säger att det är supergott ;D! Idag när Lollo och jag vaknade så gick vi ut och plockade hallon men vi ledsnade efter en halv burk! Haha, vi ska göra sylt (alltså bara mosa bär och tillsätta socker) för vi ska äta våfflor idag och vi ville göra egen sylt för det gjorde vi förra året ;)! Men vi ska kanske plocka mer sen! Iallafall fter det tog jag mammas kamera (en Nikon d40) och gick ut och tog en massa fina bilder på växter med morgondagg! OCh nu sitter jag här! Nu ska jag spela sims så vi hörs senare! Sorry att det här blev ett jääätte långt inlägg! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards