Dance-P

Alla inlägg den 13 juli 2010

Av Pauline - 13 juli 2010 22:39

Heej alla! Nu har vi varit och ätit mat på en resturang bredvid mammas jobb! Det var gott, och nu är jag jääätte mätt! Jag åt kött, pommes och bea! Mums vad gott :)! Nu har jag nog packat allt, förutom tandborsten som jag ska andvända snart ;)! Snart ska jag gå och lägga mig, kommer bara att få sova i 4 timmar inatt X)! Kommer bara sova till 3 inatt, hihi, man får nog släpa upp mig ur sängen xD! Men sen får man sova lite på planet ;)! Och mamma har köpt varsin Twilight tidning till Lollo och mig :D! Vi har bara fått sett framsidan en snabbis, vi får inte ens läsa eller titta på framsidan! Vi får ha dom på planet ;)! Har bestämt mig för att ta med datorn ändå, så något inlägg blir det kanske ;)! Jag ska ta en massa bilder som jag lägger inte efter semestern! Men nu ska jag gå och lägga mig :)! Vi hörs någon gång! Vet inte när, men men! Kommer sakna att blogga :)! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

  

Av Pauline - 13 juli 2010 17:34

Heej alla! Nu funkar internet   ! Väldigt bra faktiskt, känns som om jag aldrig haft en snabbare dator :)! Nu är allting nerpackat, och jag har bestämt vad jag ska åka i   ! Det fick bli ett par vita shorts, min nya gula t-shirt, min keps och mina vita gladiator sandaler :)! Idag var vi och Lämnade Neo till mammas jobbarkompis vid 2 tiden! Ååååh vad det känns tomt utan honom :(! Men han kommer att ha det jättebra tror jag :)! Ooooh jag är stolt över honom   Han är jätteduktig på att åka bil :)! Först var han rädd men sen slappnade han av och kvittrade en massa :)! Och efter det åkte vi hem och tog på oss badkläder och sen åkte vi och badade, och sen åkte vi hem och jag badade och tvättade håret och nu sitter jag här! Och ikväll ska vi gå ut och äta på ett ställe där vi åt lunch idag :)! Jag åt fruktsallad till lunch :D Det var smarrigt :)! Jag vet inte om jag tar med min dator, gör jag det så spelar Louise och jag nog mest Sims 3! Men något inlägg någon gång kanske ;)! Annars blir det ju inga inlägg på en hel vecka   ! Men vi får se :)! Nu ska jag nog spela lite Sims 3! Men vi hörs! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline


Här är lite fina bilder som ligger på min nya dator :)!

        

Av Pauline - 13 juli 2010 09:42

Heej alla! Förlåt att jag inte bloggade igår eller iförrgår, men i förrgår var det ju inte säkert att jag skulle hinna blogga ändå ;)! Iallafall, nu är vi hemma och vet ni vad? Jag har fått en ny dator!!! Och så har jag fått Sims 3! Jippie! Det är super kul! Men jag har inte bloggat för att det är något fel på vårt internet, och inte bara vart, utan på hela gatan där vi bor :(! Men jag lånar just nu mammas dator, för hon har typ mobilt bredband ;)! Iallafall, när vi kom hem packade jag upp liiite, och sen så spelade jag sims 3 till klockan 2 på natten, hehe! Och igår så spelade jag först lite sims 3 på morgonen och sen så åkte vi och badade lite, bara ett snabbt dopp, men det behövdes verkligen! Det är såååååå himla varmt asså! Vi måste öppna alla fönster men det hjälper ju ändå inte så mycket för det är ju varmt ute också ;)! Men iallafall, tur att vi inte har regn och dåligt väder :)! Efter att vi badat så spelade jag mer sims 3 och sen så åkte vi och lånade böcker på bibblan för vi behöver ha med det till Tunisien ;)! Jag lånade 3 böcker som heter:

Bakom ridån, I mörka skogen & På jakt efter Kitty! Dom verkar vara bra ;)! OCh sen på kvällen packade jag lite också, la fram det jag ska ha med mig och så ;)! Och idag när jag vaknade så gick min älskade lilla Neo runt i min säng! Han är föööör söt! Men sen flög han efter en stund till sin spegel :)! Ååååååhhh vad jag kommer sakna honom! Idag ska vi åka och lämna honom till mammas jobbarkompis Malin, för han ska bo hos henne i en vecka! Jag har redan paxat platsen om att få åka med och lämna honom! Men det är bara en vecka, det kommer gå fort! Tänk att vi ska åka till ett ställe där det är ännu varmare än här! Iallafall, nu ska jag spela lite mer Sims 3 och packa lite! Men vi hörs! Vet inte när, det kan dröja lite! Vi åkar inatt förstår ni ;)! Men jag kanske tar med min dator! Men kommer inte blogga mycket då ;)! Men efter semestern ska jag det ;)! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

Här är lite bilder jag tagit med mammas webbkamera! Bilderna är tagna för några veckor/månader sen!

Jag är så SCHNYGG som prseident!        

Från vänster: Louise, mamma och jag! Och så lilla Neo framför oss <3!  

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards