Dance-P

Alla inlägg den 11 juli 2010

Av Pauline - 11 juli 2010 11:52

Heej alla! Nu ska jag packa ner datorn! Så vi hörs nog inte förens imorgon eller ikväll ;)! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

Av Pauline - 11 juli 2010 11:02

Heej! Hahaha, kolla på det här videoklippet, juryn blir total-lurade! Hahaha!

Skratta och njut :D! Ha det gött! Kramizzar//Pauline


Av Pauline - 11 juli 2010 10:19

Heeej alla! Idag ska vi åka hem, men inte förens vi har packat ner allt och ätit lunch ;)! Kommer sakna mormor och morfar men vi får ju träffa dom i augusti också! Och på onsdag ska vi ju åka till Tunisien också som ligger i Afrika :D :D :D! Åååhh vad roligt det ska bli :)! Har visst glömt att berätta det, hehe :)! Men iallafall, dit ska vi i en vecka, och då kommer det bli dålig uppdatering tror jag, men efteråt ska jag lägga in en massa bilder och skriva vad vi har gjort :)! Jag skriver kanske något inlägg ibland, om internet funkar ;)! Men ska jag packa lite m.m ;)! Vi hörs lite senare! Ni får ha det så gött!

  

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Skapa flashcards