Dance-P

Alla inlägg den 10 juli 2010

Av Pauline - 10 juli 2010 23:27

Hejhej! Ville bara säga godnatt! Sov gott! Kramizzar//Pauline

Av Pauline - 10 juli 2010 22:14

Hejhej! Hade tänkt ha en ny frågestund här på bloggen! Fråga vad ni vill så svarar jag ärligt :)! Svarar när jag....när jag....har fått tillräckligt med frågor ;P! Hihi! Så är det något du vill veta så fråga på :)!

  

Av Pauline - 10 juli 2010 19:50

Heej alla! Vill bara visa en asacool grej! Gå in på http://www.neave.com/strobe/

och klicka på "Get trippy" och titta i mitten i tjugo sekunder och sen tittar du bort och då känns det som om du är under vatten! Testa ;)! Gå också in på http://samstasidan.se/synvillornasvarld.php det finns mycket coola bidler där ;)! Just nu sitter jag med syrran och mormor och tittar på en film som heter något i stil med "Han pratar"! Väldigt bra och rolig :)! Iallafall vi hörs kanske senare! Annars hörs vi imorgon kväll eller på måndag :)! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

Av Pauline - 10 juli 2010 17:51

Heej alla! Nu kommer det lite bilder från idag när vi badade :)!

(Klicka på bilderna för en förstoring)                 

<--Jag!

<--Jag och Lollo hoppar (Jag är till vänster & Lollo är till höger)

<--Jag och Lollo hoppar (Jag är till vänster, Lollo till höger)

<--Ett hjärta jag gjorde i sanden med texten "Love"

<--Ett hjärta jag gjorde i sanden med texten "Hope"

<--Jag!

Idag åt vi kasler till middag, det var gott! Och imorgon åker vi hem :(! Men det ska bli mysigt att komma hem, och vi ska komma ner sista veckan på sommarlovet också :)! Men nu ska jag dra mig :)! Vi hörs lite senare! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

Av Pauline - 10 juli 2010 16:12

Heej alla! Idag har jag inte hunnit blogga förens nu ;)! För jag vaknade vid 9.20 och vi skulle åka till ett badställe vid 10! Så idag ahr vi alltså vart och badat :)! Det var jätte kul! Jag ska lägga in lite bilder från idag i nästa inlägg eller något sånt ;)! Nu har jag länkat en tjej som heter Sofia här på min blogg i meny-avdelningen under länkar ;)! Hennes blogg heter: http://typfiaa.bloggplatsen.se

och den är jätte bra! Och hon har länkat mig och syrran också ;)! Väldigt snällt, och skriver många fina kommentarer också :)! Ikväll ska mamma ut med en barndomskompis så Louise och jag får vara själva med mormor och morfar ikväll ;)! Vi ska äta kasler idag, gott :)! Idag hade jag på mig mina haremsbyxor och mitt nya svarta linne! Älskar linnet och brallorna och allt annat också :D!   Haha, YOO!

Haha, jag ser jätte rolig ut ju :D! Aja, det avr det jag hade på mig idag :)! Väldigt nöjd med mina inköp :)! Men nu ska jag ladda upp bilderna till min dator! Hörs sen :)! Ha det gött! Kramizzar//Pauline


Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards