Dance-P

Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Pauline - 9 juli 2010 19:04

Heej alla! Haha, nu har vi shoppat igen! Men nu ska vi inte shoppa mer, då blir vi väl panka   ! Haha nej då, det blir vi inte :)! Iallafall, jag köpte dom här kläderna idag!

        

Och så köpte jag dom här grejorna för 30 kr! Billigt va? Blocken är ju andvändbara och postitlapparna! Haha den lilla blickande bollen kommer väl gå sönder om några veckor, menmen den var så billig :)!

  

 Tack så jätte mycket mamma :)! Älskar dig & pappa <3! Till middag idag fick vi fläskytterfilé med klyftpotatis, kryddsmör, sallad och bea! Gott! Nu har jag bestämt mig för att jag ska spara till en riktigt fin kamera :)! Det kommer nog ta lång tid om jag vill ha en kamera som en Nikon d3000 som kostar runt 3800 kr! Och det är ju sådana kameror som är bra ;)! För jag tycker verkligen att det är kul att fota, så det blir lite bättre bilder när man har en bra kamera! Just nu har jag en Samsung digitalkamera! Den ser ut så här:   

Och har 7.2 megapixlar! Den är iochförsig också väldigt bra, och defenitivt bättre än ingen men ska skrapa ihop pengar till en ny och fin :)! Imorgon ska vi åka och bada igen på samma ställe som igår! Tjohoo! Det var superfint där vi var igår :)! Lång brygga och klart vatten + inget sjögräs alls! Och så kunde man hoppa från typ 3 m ner i vatten! Det var kul! Så dit ska vi imorgon igen! Fin strand var det där också :)! Men nu tjatar Lollo på mig hela tiden om att jag ska lägga in bilder från hennes kamera till hennes dator! Haha, hon ahr inte med sig sin sladd och hon kan inte göra det själv :P! Så får väl ta och hjälpa henne så att hon slutar tjata ;)! Ikväll ska vi kanske titta på film, kanske Australia, vem vet? Iallafall, jag kanske slänger in ett inlägg till sen ;)! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

Av Pauline - 9 juli 2010 12:47

Heej alla! Här kommer receptet på en smootihe! (Det blir ungefär 2 glas)

Du behöver:

1 mogen banan

2 dl vaniljyoghurt

1 näve mango

1 näve valfria bär (t.ex. jordgubbar, blåbär, hallon m.m.)

Några cl fruktjuice


Mixa sedan ihop allting i en mixer! Servera i 2 glas! Och Voilá! Hoppas du gillar receptet :)! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

  

Av Pauline - 9 juli 2010 11:53

Heej alla! Tack för alla era fina kommentarer :)! Får alltid så fina kommentarer, då blir man så glad :)! Förlåt att jag inte har bloggat tidigare idag, jag höll på att skriva ett inlägg när mitt internet la av och jag var tvungen att stänga av min dator! Men nu skriver jag istället :)! Vad tycker ni om min nya design? Var den förra bättre? Eller är den här bättre? Jag kände att det var dags för en förändring, hade haft den gamla ända sedan jag skapade bloggen, den började kännas lite tjatig ;)! Jag sa ju att det skulle bli mycket färger, men jag skippade den designen och gjorde en annan istället ;)! Idag ska vi åka och handla lite med mamma och mormor! Mormor ville åka och titta på något och så ska vi åka och handla mat för ikväll ska mamma, Louise och jag laga maten så att mormor slipper :)! Till lunch idag ska vi äta en macka och en smootihe! Mmmm vad gott :)! Jag kan lägga in receptet på en smoothie i nästa inlägg, vad sägs om det? Här kommer en video på en man som dansar limbo och han är asabra ;)!

Och här kommer en superrolig bild på Taylor Lautner (Jacob)!

   '

Haha, visst ser Jacob rolig ut?

Men nu ska jag äta lunch! Vi hörs senare! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards