Dance-P

Direktlänk till inlägg 4 juli 2010

Solbränna!

Av Pauline - 4 juli 2010 21:29

Heeej alla! Nu får jag låna Louise dator igen, hihi, som jag sa ;)! Iallafall, igår åkte vi och badade, fast på ett annat ställe än i förrgår! Louise och jag låg och läste på stranden, och vi hade inte tagit på oss någon solkräm, så vi brände oss fett mycket! Jag är alldeles röd på baksidan av mina ben :( och det svider fett mycket! Men jag har blivit lite brun också :)! Idag har vi bara varit hemma, Louise och jag spelade sims hela förmiddagen, sen gick vi med mormor till affären! Sen var vi hemma, spelade lite mer sims och så badade vi i poolen (dom har en sån där liten uppblåstbar pool)! Nu på kvällen så har Louise och jag spelat ännu mer sims och så har vi kastat lite frisbee i trädgården! Och nu på så tittar vi på en film på kanal 4 typ, som heter Just like heaven, den är väldigt bra! Vi såg den förra veckan också, men den var så bra så vi ville se den igen!  Och så har vi käkat jordgubbar med grädde innan det också! Just nu läser jag en jättespännandebok om tvillingarna Wakefield "I nattens mörker" & "Ögon i natten" (det är 2 böcker i en) det är en riktig nattrysare :)! Har inte kommit något långt men den är ändå bra! Jag har läst typ 7 andra böcker om tvillingarna Wakefield dom senaste 4 dagarna! Hihi, dom är jätte bra! Jag fick Lousie dator idag för att hon slog vad om att jag inte  kunde slå henne i badminton! Det blev 10-8 till mig efter 5 minuter! Så hon blev jättearg, så jag sa att jag kunde ta det nästa dag istället (alltså idag, för vi gjorde det igår)! Så hon sa att jagskulle få den klockan halv 8 nu på kvällen! Men tror ni jag fick den? Icke! Haha, men nu tog jag den XD! Men nu har filmen börjat igen! Mamma kommer på tisdag kväll, ska kansek be henne på onsdag att hjälpa mig med mitt internet! Och på onsdag ska jag vi se Eclipse med mamma, Louise, jag och mormor! *Undrar vad mormor tycker om filmen* hihi, hon har ju inte sett 1:an eller 2:an, hoppas att hon fattar lite iallafall :)! Har någon annan sett den? Var den bra? Bättre än 1:an och 2:an? Sämre än 1:an och 2:an? Iallafall, jag lääängtar :D! Men vi hörs nästa vecka någon gång! Om mamma har med sin dator så får jag kanske låna den ;)! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

 <--Boken (det var den enda bilden jag hittade på den, kunde inte bli större)  

<3 Jag saknar dig min älskade Neo <3 

 
 
Ingen bild

Göran

6 juli 2010 07:34

Hej. Jag var nyss inne på L's blogg, ni är stört båda är stört sköna. Vad duktiga ni är som skriver så mycket intressant. Hoppas veckan varit bra och att mamma hjälper dig med datorn ikväll. Puss!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pauline - 13 september 2011 21:01


  Imorrn börjar jag blogga på http://palosfoto.blogg.se, så forstätt följa mig&mitt liv där! Den här bloggen kommer finnas kvar, ifall jag skulle trivas bättre på bloggplatsen så kommer jag kanske tillbaka hit. Men då säger jag självklart till f...

Av Pauline - 12 september 2011 21:12


en "fin" oredigerad bild på mina underbara kompisar , kärlek!   Tjobrä! Ville bara uppdatera lite, det gillar nu ju? ;) Var med kompisar som vanligt efter skolan idag. Ska iallafall gå och titta på hollywoodfruarna nu, dom är såhäär roliga! De...

Av Pauline - 11 september 2011 19:31

 |Nikon d40|AF-S Nikkor 55-200mm|Foto&redigering: jag|   tjenatjena snyggingar! Hade det gryyymt kul igår på kulturnatten, var med Hanna & Louise men hänkade på en massa hela tiden. Träffade superhärliga tjejer & killar, niärbäst (L) Har bara var...

Av Pauline - 10 september 2011 17:35

  Jag & hanna på bilderna, visst är hon för fin!? (L)Hej snyggingar! Nu sitter jag och dunkar musik, har vart på stan & käkat med familjen innan :) Nu ska jag snart ner på stan igen & möta upp lite vänner, det är kulturnatten ikväll! Kommer bli ...

Av Pauline - 10 september 2011 11:28

|Nikon d40|AF-S Nikkor 18-55mm|Foto&redigering: jag|   Hon. Var. Helt. Fantastisk. Här har ni del 1 av alla bilder jag fotade i torsdag, det var så himla roligt! Hon sjunger så bra!! Stod längst fram också, kan det bli bättre? Fick med mig l...

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Skapa flashcards