Dance-P

Alla inlägg under juni 2010

Av Pauline - 21 juni 2010 12:22

Heej alla! Sovit gott? Snart ska jag måla mina naglar lite! Men först ska jag bara skriva klart det här inlägget och sedan göra en ny omröstning här på bloggen ;)! Vad frågan är säger jag inte :)! Idag ska Lollo och jag baka kokosbollar, mumisgt! Och sen så ska vi laga lite köttbullar m. makaroner till lunch om en stund när vi blir hungriga ;) Sen ska vi kanske gå ut på vår gård och åka rullskridskor för dom har lag ny asfalt på gården så det är nog fett skönt att åka på ;) Kanske kan ta lite bilder :)! Men vi hörs senare ;)! Ha dé gött!   

Av Pauline - 20 juni 2010 22:40

Heej alla! Brasilien vann alltså den här matchen mellan Brasilien - Elfenbenskusten

Det var bra det :)! Matchen slutade 3-1 för er som inte sett den ;)! Snart ska vi nog gå hem, det börjar bli lite sent, inte för oss som har sommarlov men för dom som ska upp till jobbet imorgon :P hehe! Som t.ex mamma & pappa ;)!  Nu ska vi gå hem! Godnatt på er! Ha det gött! Kramizzar//Pauline

Av Pauline - 20 juni 2010 20:19

Heej alla! Hade tänkt att lägga ut lite Twilight Eclipse trailers ;)! Jag ska nog se filmen 30 juni, har inga biljetter till förhans-premiären den 29 juni ;)! Lollo och jag är ju tvillingar, och vi var med i något så vi fick biobiljetter idag :)! Till vilken film som helst :D! Så än så länge är Twilight högst upp på listan men vem vet? Det kanske kommer en annan film som vi hellre vill se, men jag tror inte det, hehe :)!

Iallafall, ska du se den? Ska du se den den 29/6 eller den 30/6? Ska du vara i Stockholm och se Kristen & Taylor? Här kommer lite trailers :)!

Här kommer 4 bra låtar :)

Just nu är jag & familjen på mammas jobb, dom andra tittar på fotboll, Lollo och jag sitter vid datorn ;)! Men vi hörs senare, eller kanske inte förens imorgon! Ni får ha det så gött!

  


Av Pauline - 20 juni 2010 14:00

Heej alla! Här kommer lite bra musik :)!

Och här kommer film trailern till StreetDance 3D :)!

Just nu ska jag hjälp mamma att städa, först ska jag städa mitt rum, håller just nu på med att rensa ut vinterkläder så at det bir plats för mer sommarkläder :)!

Vi hörs senare! Ha det gött! Kramizzar//Pauline





Av Pauline - 20 juni 2010 12:53

Heej alla! Hade nu tänkt att svara på lite kommentarer :)!


Kommentar: snygg bild xd                       Av: Anna

Svar: Tack :D

 

Kommentar: Kan du ha en ny design tävling? Snaaart! :D        Av: Maliin

Svar: Jo, visst kan jag det ;) Snart så... :)


Kommentar:  var dee du som kommenterade mitt inlägg nyss?¨ Av: Lina Dahlgren

Svar: Hmm...Det vet jag inte, men jag gjorde förmodligen det... :)


Kommentar: tjo palo!!! Jag tycker att den nya var super fin!!        Av: Natalie

Svar: Tack så mycket :)


Kommentar: Hej palo;) Jag tycker att din design är super snygg men du är ju sååå bra på att göra såna så ja gör en ny den blir säkert jätte snygg:);) 

Av: Nikita

Svar: Tack, vi får väl se hur jag gör, kanske ska göra en ny? Vem vet... :)


Kommentar: Sv; Tack för kommentaren! Haha, jag läste precis din blogg och såg att jag hade gått vidare, precis då fick jag en kommentar, hehe lite smått roligt faktiskt, men men.. Gött ska jag hare och de får du me ha ;)) Kramizz :))

Av: In your eyes

Svar: Haha, japp det var kul :)!


Jaa..Det var dom det, det finns flera men vissa behöver man ju inte svara på direkt :) Det här var bara 6 kommentarer av 38 så... Men dom här var dom nyaste ;)! Iallafall har ni sovit gött? Jag har, jag sov till 11 skööönt! Och sen så ringde telefonen när jag låg och sov, så jag drömde typ att jag svarade och så typ: "För att den är prickig"! Hahaha! Undrar vart jag fick det ifrån :)! Sen så fattade jag typ att det ringde på riktigt och då slutade det att ringa och så gick jag upp och hämtade telefonen ifall det skulle ringa igen och så gick jag och la mig i sängen igen och mös lite :)! Stackars Lollos lag :(! Idag så förlorade dom med typ 8-0 eller 7-0! Dom har aldrig förlorat så stort! Om dom förlorar någon gång (vilket är ovanligt :P) så förlorar dom med 1-0 eller 3-2 liksom ;)! Bara 1 eller 2 mål mellan...! Men man kan ju inte vinna jämt, det laget dom spelade mot var tydligen jätte duktiga! Men idag kommer Lollo och pappa hem igen :)! Jag tror att jag ska ändra design/header på min blogg snart! Vad sägs om det? Men jag ska göra en ny då...! Inte den som är blå och jag ligger på ett moln på ;)! Men pappa har lagt mina bilder som jag tagit på en grej så att det blev mer plats för andra grejer på min dator, så jag måste typ koppla in de grejen och ta dom bilder jag beöver om jag ska använda bilderna... Och pappa måste hjälpa mig med det för jag har aldrig gjort det förut... Menmen det ordnar sig :)! Men nu måste jag gå på toa...hehe! Vi hörs sen :)! Ha dte gött!     

En design jag gjort för länge sen :)!

Av Pauline - 19 juni 2010 23:12

Heej alla! Nu ska mamma och jag lägga oss i soffan med en ny film som heter Did you hear about the Morgans och en skål popcorn! Vi får se hur den är :P! Men vi hörs! Förresten gjorde nyss en design, eller tja, ett smakprov på en design! Så här ser den ut:

  

Om man skulle göra den till någon så skulle det ju vara den personen på röda mattan och texten på bloggen eller bloggägaren :)! Och så skulle det vara lite personliga detaljer kanske! Men nu ska jag gå! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

Av Pauline - 19 juni 2010 20:38

Heej alla! Nu är jag hemma igen :)! Andra matchen slutade 3-3, de spelade mot ett lag som nästan aldrig förlorar! Dom är så duktiga, min syrra och hennes lag :)!

Tredje matchen slutade 2-0 till oss! Ännu en seger :)!

 Efter sista matchen åkte mamma och jag hem igen, i bilen satt jag med mammas dator i knät och tittade på Step Up 2! Den var super duper bra :)!

Och äntligen så har jag lärt mig hur man lägger in videoklipp :)! Men den YouTube ikonen fanns inte på min dator förut...Jag gjorde det först på mammas dator, sen så ser jag här på min egna dator, så finns en likadan ikon :)! Haha det är lungt mycket bättre än att ha små länkar (tycker jag iallafall :))! Här kommer ett klipp som Louise, Nikita och jag har gjort! Jag filmar och Nikita och Lollo dansar! Nikita har brunt hår och Lollo har blont om ni undrar ;)!

Vi gjorde det klippet för ett halvår sen typ :)! Det ligger på min och Lollos blogg som heter www.thetwinsisters.blogg.se ! Där har vi slutat blogga i just nu och har råkat byta design så nu är den jätte tråkig och ful, men har aldrig tid att byta, jag är ju här hela tiden xD! Iallafall, tycker ni att jag ska videoblogga? Jag vill veta, för videobloggar jag och ingen tycker det är kul, så har jag lagt ner en massa tid på att lägga in videoklippet på min dator och in på youtube och sedan in här, i onödan ;)! Men om ni gillar det gör jag det gärna, hihi :)! Men vi hörs! Ha dte gött! Kramizzar//Pauline


Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards