Dance-P

Alla inlägg den 22 juni 2010

Av Pauline - 22 juni 2010 18:25

Heej igen! På stan köpte jag ett anteckningsblock och en bok som heter Svart ängel, del 4 i serien Night of House! Den serien är verkligen bra, författaren är

P. C. Cast & Kristin Cast om du är intresserad ;)! Iallafall, sen så lånade jag också lite böcker på bibblan! Den ena heter Hemligt brev till hela världen den andra heter Ofrivilliga syskon och den tredje heter Dansfabriken Street!

Hoppas dom är bra :) Boken Street ska tydligen vara jätte bra :)! man får ju hoppas att det stämmer, men det tror jag nog det gör :D! Efter stan så gick Lollo och jag ut på vår gård och käkade lunch, mamma goooda pastasalld :)! Jag tog lite bilder, kan lägga in dom någon annan dag :)! Efter lunchen var vi inne en stund och sen så bestämde vi oss för att köpa glass, så vi gick till McDonalds och köpte varsin marängsvisch! Det var gott det! Sen kom vi hem lagom tills Lollo skulle åka på fotbollsträning så det gjorde hon och så satte jag mig vid datorn! Snart ska jag nog läsa lite, koppla av a little bit, är lite trött! Har legat uppe på nätterna till 2 eller halv 3 och sen upp igen vid 10 eller 11...! Men vi hörs! Ni får ha det så gött!   

Av Pauline - 22 juni 2010 11:47

...Nej, det är ingen vanlig dag för det är Paulines namnsdag, Hurra, Hurra...

                                               ...
Hurraaaaaaaaaaa!

 

Heej alla! Ja, som ni ser så är det min namnsdag idag   Visste inte ens om det själv, mamma bara: "Grattis på namnsdagen!" Och jag bara: "Vaa? Åhh, tack så mycket!" hihi :)! Glömmer alltid min namnsdag som jag har i juni xD! Eller egentligen vill jag glömma den, så att man blir överraskad på morgonen :D! Egentligen är det ju Paulina idag, men det finns inte Pauline så jag får ha idag istället ;)! Grattis till alla er andra som har namnsdag idag (Paulina & Paula)! Idag blir det väl att gå ut, kanske åka rullskridskor, vem vet? Vi får se vad som händer, när det händer X)! Så här blev mina naglar iallafall:   

Hehe, dom syns inte så bra men ena halvan av nageln är lila, den andra silver, mellan dom båda färgen går ett vitt streck och i den silvriga färgen finns en blomma :)! Men nu måste jag gå! Lollo och jag ska ner på stan, men vi hörs senare! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards