Dance-P

Alla inlägg den 17 juni 2010

Av Pauline - 17 juni 2010 17:40

Heej alla! Nu är jag på mammas jobb, har läst mycket, när jag kom till henne idag så fick jag följa med på ett möte, man fick lunch där också, det var lax, den var nästan rökt så den smakade sådär...jag gillar mer kokt lax, men den var okej, men jag åt inte upp..Hehe! Och man fick dessert också...Det var vit choklad-pannakotta, usch, jag tycker inte om pannakotta har jag lärt mig idag :)! Men den låg i en skål av choklad och den smakade bra :)! Hihi..! Efter det så läste jag bara i min bok, den är av Stephanie Meyer, den hör till bok 3 i twilight serien, den heter "Bree Tanners andra liv"! Det handlar om en av dom nyfödda som Victoria skapade, jag läste ut den, den var väldigt kort, men den var bra! Ni som gillar/älskar Twilight borde läsa den om ni inte redan har det ;)! Sen så var vi på ett mingel, det var dö tråkigt, men vi var bara där i typ 20 min.! Asså det är en fotbolls-låt men den är en himlans bra! Lyssna på Wavin flag - K'naan (om du inte redan gjort det ;)) väldigt bra fakitskt! Och jag vet att jag redan sagt det men den är så bra så lyssna också på Dance on - N-Dubz! Den är sååå bra! Snart ska jag äta middag, det serveras på något annat mingel som har dragit igång nu, men mamma ska hämta mig när det är mat för jag tycker det är dö tråkigt så jag valde att sitta vid datorn ;P! Jag sms:ar också lite med en i min klass som heter Kalle... Men vi hörs senare hörni! Ni får ha det så gött tills dess!   

Av Pauline - 17 juni 2010 11:42

Heej alla! Detta blir ett snabbt inlägg! Ska snart cykla ner till min mammas jobb, hon ska på möte så jag får sitta brevid, har inget annat att göra :P! Och så ska jag äta lunch där..! Lollo har åkt på cup i Örebro! Vi åker ner till henne imorgon tror jag! Men vi hörs senare! Ha det gött! Kramizzar//Pauline

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards