Dance-P

Alla inlägg den 14 juni 2010

Av Pauline - 14 juni 2010 20:16

Heej igen! Här kommer lite (mycket) bilder jag tagit den senaste tiden! Så här såg jag ut på avslutningen:  

                                     

                                                  

         

                                                 


Sorry att dom är lite suddiga ;)!

Det här har jag på mig idag:

 

                      


Bara lite bilder jag tagit:

                                                  
 
  

                                                  

  

                                                  

                                                  
        
                   

                                                  
                    
                          

                               



Bilder på fina blommor jag tagit:

      

Jaha, det var dom! Nyss tittade jag ut genom mitt fönster, och såhär i kvällsolen ser man hur smutsig fönsterrutan är! Haha, det ser ut som någon har skrivit på fönstret, men utanpå, undrar vem det kan vara...? Haha, men vi hörs! Ni får ha det så gött!   

Av Pauline - 14 juni 2010 18:29

Heeej alla! Vill bara säga att ni jätte gärna får skriva en/några rader i min gästbok! Alltid trevligt att läsa! Tänkte att jag ska visa lite bilder jag tagit på sista tiden i nästa inlägg! Vad sägs om det? Ha det gött tills dess!   

Av Pauline - 14 juni 2010 17:52

                                            ...sommarlovet....

Heej alla! Idag är det ju faktiskt första riktiga  dagen på sommarlovet, för det är första skoldagen som vi inte går i skolan! Iallafall, tråkigt väder, som vanligt :(! Idag sov jag till 9, sköönt! Efter frukost satt jag lite vid datorn (sorry att jag inte skrev något då) sen kom Nikita hem till oss, så vi har lekt hela dagen idag! Nu skulle hon och Louise på fotbollsträning, så nu är det bara pappa och jag hemma, för mamma skjutsade Nikita & Louise! Och så är ju Neo hemme också ;)! Imorgon blir det nog en dag, precis som den här...! Och imorgon är det dansläger! Har kollat kurserna för imorgon, en av dom är StreetDance... ! Till hösten kommer jag nog börja på Street och Balett! Haha, helt olika dansstilar, men båda är så underbara     ! I Balett: Stå upprätt med rak rygg... I Street: Slappna av...
Hehe! Asså, kom igen nu, snart måste en vinnare utses så sätt igång och rösta (om du inte redan har gjort det) på finalisterna! Men vi hörs! Ha det gött! Kramizzar//Pauline
  

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Skapa flashcards