Dance-P

Alla inlägg den 13 juni 2010

Av Pauline - 13 juni 2010 15:49

Heej alla! Louise lag vann med 4 - 2! Yeaaaah! Nu kommer snart Nikita hit, vi ska hänga lite, vet inte vad vi ska göra...! Nu regnade det igen   ! Solen stekte när vi tittade på Lollos lag men när vi kom hem igen började det regna! Dumma regn!! Den här veckan är det dansläger också, kanske ska gå på det   ! Men vi måste kolla vilka kurser det är och så...! Inte helt säkert att vi går! Men nu måste jag gå! Och förresten tack ni som röstat på mig på Lollos blogg <3! Ha det så gött!

  

Av Pauline - 13 juni 2010 10:45

Heej alla! Igår vart det sent, halv 3, så nu är man lite trött ;)! Och om typ en halvtimme ska syrran spela fotbollsmatch, så jag måste hänga med... Det är tråkigt tycker jag, jag tittar ju ändå aldrig på matchen! Men nu tycker jag att ni ska gå in på http://CoolaLollo.bloggplatsen.se och gå till inlägget som heter Tävlingen... och så ska ni kommentera inlägget, och skriva att "jag röstar på..." siffran 1, 2 eller 3! Tävlingen går till precis som min gjorde xD! Själv är jag nummer 1, och tycker ni att min är finast, rösta gärna på mig ;)! Men tycker du någon annan av finalisterna är finast, rösta på den ;)! Men nu ska jag gå och göra mig iordning! Vi hörs! Ha det gött!

  

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards