Dance-P

Alla inlägg den 12 juni 2010

Av Pauline - 12 juni 2010 10:54

Heej alla! Sovit gott? Jag har det iallafall, man får ju hoppas detsamma med er :)! Det kanske är svårt att svara i veckans fråga men det blir kanske lite lättare med ett smakprov? Iallfall så här ser headern ut nu:   

Och så här ser den ut som jag kommer byta till om ni tycker det ;) :

  

Nu är det kanske lite lättare att säga vad man tycker? Idag är det också tråkigt väder, ingen kul start på sommarlovet :(! Nu ska iallafall familjen ner på stan, för vi ska köpa present åt några som vi ska på fest hos ikväll! Vi kommer nog inte höras mer idag, men man vet aldrig! Ni får ha det så gött!    

  

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards