Dance-P

Alla inlägg den 11 juni 2010

Av Pauline - 11 juni 2010 22:32

Heej! Här kommer veckans fråga! Ska jag byta header på min blogg?

Sov gött! Vi hörs!Ha det gött! Kramizzar//Pauline  

Av Pauline - 11 juni 2010 22:26

Heej alla! Filem var helt awesome! Den ägde fett! Ni som inte har sett den: se den :)!! Efter filmen åkte vi hem igen, och lämnade av Ester! Vi ville sova över hos henne men hon kunde inte, så det får bli en annan gång, kanske nästa vecka för hon ska till Grekland den här veckan ;)! Men nu är klockan mycket ska kanske lägga mig snart, men inte än :P! Men vi hörs! Ha det gött! Kramizzar//Pauline

Av Pauline - 11 juni 2010 14:59

HeeJ! Snart kommer Ester vilken minut som helst! Vi hörs nog inte förens efter bion, kanske inte ens efter den! annars hörs vi imorgon! Ha det gött! Kramizzar//Pauline

Bio

Av Pauline - 11 juni 2010 12:56

Heej alla! Idag har det varit avslutning! Det gick bra! Och dom sista som uppträdde gjorde en show som var såååå rolig! Dom gjorde en egen varation av melodifestivalen, en kille var utklädd till Malena Ernman och såg asa-rolig ut! Och så var det en massa andra, t.ex Erik Saade, och så stog tjejer och skrev nere vid scenen, och då kom "security"-vakten in och förde bort alla! Det var bara såååå roligt! Jag satt bara och skrattade... :)! Efter avslutningen så gick mamma, pappa, Louise och jag ner på stan och fikade lite, sen åkte mamma till jobbet och så åkte pappa, Louise och jag hem igen! Och då chillade vi bara lite :)! Men det är fett tråkigt att det regnar idag :(! Vem har beställt regn? Inte jag iallafall :P! Ikväll blir det bio med Ester <3! Saknar henne, det var länge sen vi träffades! Nikita skulle ha följt med men hon ska på födelsedagskalas när bion är så hon kunde inte, så då fick det bli bara Louise, jag och Ester :)! Jag kan lägga in bilder på hur jag såg ut på avslutningen senare :)! Det blir bra va? Hehe, till er som inte vet det så ska vi se StreetDance3D! Den verkar så bra! Huvudpersonen (jag tror att hon är huvudpersonen iallafall) pratar så kul också, brittisk engelska :)! Det låter kul på något sätt! Men nu måste jag gå! Vi hörs senare! Ha det gött! Kramizzar//Pauline

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards