Dance-P

Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Pauline - 8 juni 2010 17:51

Heej! Här kommer en till frågelista! Hoppas att den är här roligare :)!


KÄRLEK:
Är du kär just nu? Nix

Har du någon kille just nu? Nix

Har du dumpat någon: Nej

Har du sagt att du gillar någon för skojs skull? Nee

Vem kramade du senast? Louise (syrran)

  

FAMILJ:

 Du bor tillsammans med dina föräldrar? Japp

 Trivs hemma? Jaaa :)
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? Neeeeej

Har skrikit och slagit din mamma? Nej
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? Nej

Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? Neeeeeej!

Vem betyder mest för dig i din familj? Alla (H)

 

VÄNNER:

Du har vänner: Ja, världens bästa :)!

Du brukar vara med: Anna, Louise, Nikita och många fler!

Vem/vilka var du med senast? Louise & Nikita

Älskar du dina vänner hur de än ser ut? Ja :)

Är det okej attt ha kill-kompisar? Ja det klart!

Äh snart kommer min dator att paja, det går as segt! Så vi hörs imorgon, kanske ikväll! Ha det gött! Kramizar//Pauline


 

Av Pauline - 8 juni 2010 16:04

Heej! Förlåååt för att jag inte har bloggat! problem med internet, you know! I söndags hann jag inte, och igår så funkade inte internet, men nu är jag tillbaka :)! Jag skulle ju ha skrivit vinnaren men det är jämt just nu.... :S!Så vi får helt enkelt fortsätta och se om någon röstar på någon så att den vinner! Då så avslutar jag tävlingen och länkar vinnaren här på min blogg :)! Vad sägs om det? Iallafall nu är det ju äntligen sista veckan innan sommarlovet! På fredag får vi sommarlov! Tjihooo! Min syrra och Nikita ska sjunga i mick på avslutningen! Dom låter verkligen bra tillsammans :)! Igår efter skolan när mamma kommit hem så stack Louise och jag och mamma ner på stan och köpte avslutningsklänningar till Louise och mig! Dom vi hittade var jättefina! Det är bara en enkel solklänning, men snygga är dom :)! Jag kan visa bild på de sen! Men nu ska jag hjälpa Nikita med hennes blogg, hörs direkt efter det :)! Ha det gött tills dess! Kramizzar//Pauline   

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards