Dance-P

Alla inlägg den 4 juni 2010

Av Pauline - 4 juni 2010 22:15

Heej alla! Nu är Nikita här och hon ska sova över :)! Imorgon ska vi sova över hos henne också :)! Kuuuul! Förresten jag glömde att berätta att man bara kan rösta på den design man vill rösta på tills på söndag! Sen på söndag kväll, eller kanske måndag, så skriver jag den som fått mest röster! Och man får bara rösta en gång! Iallafall vi har haft lite pyjamasparty och klätt ut oss lite men nu ska vi titta på film! Den heter 13 going on 30! Den är bra :)! Här kommer en bild på förstasidan på fodralet:     

 Ha nu en mysig fredagskväll! Vi hörs imorgon! Ha det gött! Godnattkramizzar//Pauline

Av Pauline - 4 juni 2010 14:28

Heej! Här kommer de som gått vidare till finalen! Så nu är det bara att rösta på den design du gillar bäst :)! Om du vill rösta skriv på ett ungefär så här: "Jag röstar på nummer 1/2/3! Så om du vill rösta på design nummer 1 så skriver du "Jag röstar på nummer 1"! Röstar du på 2 eller 3 så skriver du likadant, byt bara ut siffrorna :)! Lätt va? Här kommer dom ni kan rösta på :             

Nummer 1:

    

Nummer 2:

  

(Nummer 3 kunde jag inte ta headern av för hon är på blogg.se så hon har en hel design, men gå in på http://wwirdoo.blogg.se så syns den där :)!)


Nummer 3: http://wwirdoo.blogg.se


Så nu är det bara att börja rösta! Tack alla ni som var med i tävlingen, det var verkligen svårt att välja vinnarna, alla hade så fina designer :)! Vi hörs senare! Ha det så gött! Kramizzar//Pauline


 

  Det går inte längre att rösta i

 

          det här inlägget


Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Skapa flashcards