Dance-P

Alla inlägg den 3 juni 2010

Av Pauline - 3 juni 2010 20:31

Heej! Nu är jag här igen :)! Som sagt kunde jag inte blogga igår men nu bloggar jag istället :)! Imorgon ska jag skiva de tre som gått till final så att alla kan rösta på sin favorit :)! Vad sägs om det? Igår på picknicken var det as-kul! När vi kom sa Lisa att alla skulle ha vattenkrig och vissa hade tagit med sig badkläder, men inte Louise och jag... Men vi var inte dom ända :)! Vi var med på vattenkriget, det var inte meningen att vi skulle bli så blöta som vi blev men det blev vi ändå :P! Jag hade svarta tunna tights och en svart klänning... Klänningen satt som klistrad efter en timme xD! Hehe men det var superkul, men på slutet blev det lite kallt... :)! Jag, Louise, mamma och pappa hade med oss mammas egna (supergoda) pastasallad och till efterrätt småbullar och mini-dammsugare! Gottigottgott :)! Iallafall, tack för en superduper kväll igår alla :)! Men nu måste jag sluta för ikväll! Vi hörs imorgon! Ha det gött! Kramizzar//Pauline

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards