Dance-P

Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Pauline - 1 juni 2010 19:42

Heej! Här kommer en frågelista jag har gjort! Hoppas ni gillar den :)!


Vad gör du nu? Bloggar & leker med Neo


Vad gjorde du för 10 minuter sen: Bloggade


Vart sov du inatt: I min loftsäng i mitt rum


Vad sa någon till dig senast: Bra jobbat Palo!


Vem sa det: Mamma


Senast mottagna sms: Det är ok.

 

Det var från: Pappa


Senast mottagna mms:et: (Bild på en tårta) "Gjort en tårta till mamma"

 

Det var från: Anna


Senast skickade sms: Vilken fin! Ses i skolan! ;-)


Det var till: Anna


Senast skickade mms: (Bild på tjejerna i min klass) "Hej anna! Här kommer en hälsning från oss tjejer! Ha det bäst! Vi kommer sakna dig! Kramar tjejerna i * *!"


Det var till: Anna


Vad drack du senast:  Mjölk


Vad åt du senast: Rostbiff med potatissallad


Vad åkte du för fordon senast: Cykel


Vad har du för färg på din tröja: Rosa, lila & svart


Vad har du för färg på din mobil: Vit


Vad har du för färg på ditt hår: Blond


Vad har du för färg på dina ögon: Grå-blå

 

Har du något husdjur: Ja, undulaten Neo


Vilken är din favorit färg: Havsblå, turkos, grönt


Bästa vän: Anna & Louise


Vad ska du göra ikväll: Bada/duscha, datorn, titta film, läsa lite, kanske sticka


När duschade/badade du senast: Igår


Favorit godis: Choklad, geisha & smartisar


Hur många länder jag varit i: 5 tror jag

 

Har du skolkat:  NEEEJ! Aldrig i livet!


Favorit hobby: Dans! Dance4ever


Aktivitet jag går på:  Dans, ridning


Aktiviteter jag gått på:  Dans, ridning, idrott, scouterna


Aktivitet jag vill börja på: Dans (balett & jazz)


Jag är kär i: Ingen


Hur många kuddar sover jag med:  3 stycken


Stort eller litet rum: Litet jämfört med syrrans (Lousie) rum!


Favorit program på tv: Whipe out & Svenska hollywoodfruar är roliga


Film jag vill se: StreetDance3D & Eclipse


Jag längtar till just nu:  Sommarlovet/sommaravslutningen


Favorit årstid:  SOMMAR!


Favorit månad:  Augusti, April, Juni & Juli


Favorit kläder på sommaren: Kortärmad tröja, kortbyxor/tights/shorts/kjol/klänning! Det mesta faktiskt :)!


Favorit kläder på vintern:  Långärmad tröja, byxor (gärna jeanstights)

 

Jag har på min just nu: Jeans-shorts, lila,rosa & svart tröja som det står "Paris" på och så är det eiffeltornet på & en vit kofta!


Jag sover i: Pyjamas/nattlinne

 

Favorit väder: Sol!


Ska jag göra efter det här: Dusha/Bada, ta på mig pyjamasen, läsa gå och lägga mig!


Favorit skor:  Mina svarta sneakers (som tyvärr har ett hål genom sulan :()


Låt jag ska lyssna på så fort jag har tid: Kany West -  Stronger


Hur många blommor har jag hemma hos mig: 15 typ


Hur många vissna blommor har jag: 3


Äter jag till frukost: Flingor med vaniljyoughurt, macka, glas juice och smothie!


Min högsta statistiksiffra: 27


Antal kommentarer: 17


Men nu måste jag gå! Ni får ha det så gött! Vi hörs nog inte förens på torsdag! Kramizzar//Pauline

 

Av Pauline - 1 juni 2010 17:08

Heej alla! Hur mår ni? Har ni haft en bra dag? Jag själv mår bra och har haft en bra dag :)! Hoppas ni också har haft det och mår bra ;)! Nikita har varit hemma hos oss sen klockan 15, vi har gjort ma-läxan tillsammans, den var lätt den här veckan :)! Det har tagit lång tid att logga in, precis som igår :(! Jag tror att det är något fel på internet, men flera i min klass hade kunnat gå in på youtube (vilket jag verkligen inte kan)! Men aja, nu kom jag in tillslut iallafall :)! På fredag eller kanske torsdag, kommer jag att skriva vinnarna här på min blogg och lägga upp en bild på deras header, och så får alla ni rösta på er favorit! Man får rösta på sig själv, men precis som alla andra får man bara rösta 1 gång! Så man får absolut inte rösta flera gånger, även om man är den som man kan rösta på eller inte! Så alla ni som vill vara med och tävla, anmäl er :)! Idag hade vi slöjd, hade ingenting att göra halva lektionen typ, för kunde inte börja på något nytt eftersom att nästa gång är den sista för terminen! Men efter halva lektionen bad jag om att få lära mig sticka, en gång hade mamma lärt mig lite för typ 1 eller 2 år sen men det gick typ inge bra... Så nu testade jag igen, det gick bra, men man tycker ju att stickning ser lätt ut! Men ha, vad man har fel, man får koncentrera sig jätte mycket :)! Men det är rätt roligt än då! Men nu har mamma tagit fram lite grejer till mig, så ska fortsätta sticka lite :)! Kan visa en bild på mitt konstverk senare! Bloggar kanske inte mer ikväll så då hörs vi inte förens imorgon, annars så hörs vi senare! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

     <--Söt klänning! (vet inte vart man kan köpa den dock, men vill du veta så kan jag ju kolla upp det! :) )


Förresten, imorgon är det picknick med klassen, så vet inte när jag kommer hem då, men blir det för sent så hörs vi inte förens iövermorgon (på torsdag)! Glöm inte att ställa frågor i frågestunden! Eller rösta i omröstningen! Just nu är det mode & tävlingar som leder, så ska väl skriva lite mer om mode och ha fler tävlingar! Blir det bra? ha det bäst, ingen protest!

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards