Dance-P

Alla inlägg under maj 2010

Av Pauline - 22 maj 2010 09:40

Gooodmorgon alla! Sovit gott? Jag har iallafall! Här kommer en sammanfattning av gårdagen ;)! Vi var i skolan som vanligt, efter förmiddagsrasten gick vi till den där parken, och så hade vi pickning där! Vår lärare hade med sin hund och ett kubb-spel! Jag, Louise, Nikita, Anna, Ella, Lisa & Jennifer var ett lag som spelade mot Holger, Karl, Theo, Noel, Thomas & Julian! Gissa vilka som vann...!? The girls or The boys? The girls of course! Vi vann 2 omgångar!   Hehe, det var iallafall väldigt kul! Och så käkade vi ju lite picknick också! Saft, vattenmelon, dammsugare & bullar! Det var gott, och sen var det inte världsa-bra lunch precis efter picknicken så man behövde inte äta sig mätt på köttfärssås m. pasta (skolans är inte så god ibland), för man var redan mätt ;)! Efter lunchen hade vi idrott, ute! Det var lite fritt, inte världsa roligt då... Man fick välja mellan fotboll, basket och långhopprep.... Man fick egentligen inte köra VM men vi fick efter en stund så då körde vi VM! Det var roligare då ;)! Efter idrotten var skolan slut, och vi gick hem till Nikita (klockan var då runt 13) och så spelade vi sims 3 på hennes nya dator hon hade fått i födelsedagspresent i helgen! Det var superkul! Vid 17/18-snåret  så frågade vi om Nikita fick sova över hos oss, det fick hon! Och sen klockan 18 gick vi hem för att käka middag hos oss, vi åt kycklingfilé m. klyftpotatis och kryddsmör! Det var gott! Efter det satt vi vid datorn, bloggade, fixade ny blogg till Nikita m.m. Gå in på www.NickisTrickis.bloggplatsen.se , det är Nikitas nya blogg! Sen så satt vi uppe till klockan 01 och pratade, sen gick v i och la oss och sen vaknade vi nu på morgonen & åt frukost ! Lousie och Nikita satte på sims2 på Louise dator, och så spelade dom lite, och jag satte mig vid min dator och blogga m.m. Och alldeles snart ska vi gå hem till Nikita för att fortsätta spela Sims 3 ! Men vi hörs senare! Ha det gött! Kramizzar//Pauline

  

Av Pauline - 21 maj 2010 23:53

Heej alla! Detta blir ett kort inlägg! Skriver om den här dagen imorgon! Vi hörs då! Sov gott! Kramizzar//Pauline   

Av Pauline - 20 maj 2010 20:25

Snart ska jag gå och lägga mig så jag säger bara godnatt! Sov sött! Hörs imorgon! Godnattkramizzar//Pauline

Av Pauline - 20 maj 2010 19:48

Heej alla! Nu kommer alla mina kompisars bloggar! Hoppas ni gillar dom! Men fortsätt ändå att läsa min blogg är ni snälla <3!

Annas blogg: www.everyhour.bloggplatsen.se

Louise & Natalies blogg:  www.TheBestFriends4ever.bloggplatsen.se

Lisas blogg: www.loveswiming.bloggplatsen.se

Natalies blogg: www.nattathequeen.blogg.se

Ylvas blogg: www.mangacrystal.bloggplatsen.se

Andreas & Natalies blogg: www.thecrystals.bloggplatsen.se

Anna&Yras blogg: www.thatsme.bloggplatsen.se

Anna,Louise&Paulines blogg: www.TheAngels.bloggplatsen.se 

Louise&Paulines blogg: www.thetwinsisters.blogg.se

Andra bloggar:

Amandas blogg: www.amandaachalack.blogg.se

Azin&Sandras blogg: www.azinheartsandra.blogg.se

Negins blogg: www.neginshams.blogg.se

Therese blogg: www.thereselevo.blogg.se

Det var nog alla! Men ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

  



Av Pauline - 20 maj 2010 18:28

Heeej alla! Läget? Idag har det varit skola som vanligt! Det var kul, veckans längsta dag... Det var SUPER-varmt ute idag! Det var ju svalare inne än ute! Och så spelade man fotboll också, och fotbollsplanen ligger inte direkt i skugga....Hehe men det är ju skönt att sommaren äntligen har kommit! Men det ska tydligen bli kallare i helgen...Imorgon ska typ klassen gå till en park och, som vår lärare säger, passa på att vara ute innan det fina vädret försvinner! Men man får ta med sig lite pickninck, och så ska man vara där i en timme, parken ligger supernära vår skola! Vi ska gå dit när vi egentligen har EA...Det är ju en rolig lektion! Men aja, what ever! Imorgon har vi glosförhör också, 34st glosor, tror det kommer gå bra! Har bara övat 2 ggr men fick alla rätt när mamma testade mig ;)! och på söndag har jag dansuppvisning! Tjohoooooo! Louise & Anna är i samma grupp som mig alltså har dom också dansuppvisning då! Det ska bli sååå kul, men man är ju lite nervös, det kommer vara ganska mycket folk, I think! Iallafall, idag när Lollo och jag kom hem från skolan så gick vi och köpte glass (mums) och så satt vi och åt den ute, sen gick vi in lite & bestämde oss för att ha pickninck! Så vi tog en filt och varsin klubba och lite saft åkte till parken som vi ska vara i imorgon och där träffade vi Anna och en tjej i vår klass som heter Yra... Och så var vi där en stund, sen åkte vi hem och var lite på gården! Sen gick vi in och efter en stund kom mamma och pappa hem och då käkade vi, pasta med någon sås! Och sen läste jag lite  min bok som heter "Tiggarens förbannelse"! Den är väldigt bra! Den kan jag rekommendera! Sen satte jag mig vid datorn och blogga, msn, kolla på youtube! Ni borde kolla/lyssna på "Kalle busringer Bris" Ta första videon och lyssna! Den är fett skön! Kalla i min klass sa att jag skulle titta/lyssna på den, och det gjorde jag och han hade rätt, den var fett skön   ! Ska nog öva lite på glosorna snart, sen ska jag väl läsa lite till och sen är det väl dags att lägga sig! Men jag måste dra nu! Ha det gött! Kramizzar//Pauline

   <--Me in Paris!

Av Pauline - 19 maj 2010 17:40

  Hejhej! Hur mår ni där ute? Här kommer lite info om mig:

Namn: Pauline

Bor: Med min familj  

Hårfärg: Blond

Ögonfärg: grå-blå

Favorit färg: Ljusblå/havsblå, turkos, ljusgrönt

Husdjur: Undulaten Neo

Familj:Mamma, pappa, tvillingsyster Louise, jag

Bästa kompis: Anna ( www.everyhour.bloggplatsen.se )

Hobby: Dans, ridning

Intressen: Läsa, fota, vara med kompisar, blogga, skolan, cykla,åka rullskridskor, bada, vara med familjen, ha kul m.m

Mobil: Japp, det har jag!

Favorit bok: Twilight, Gone Övergivna, Genom dina ögon, House of Night & Döden i dina ögon

Favorit film: Avatar, City of Ember, Twilight, Indiana Jones, Journey to the Center of the Earth, Percy Jackson kampen om åskviggen

Favorit låt: Lady GaGa ft. Beyonce- Telephone, OWL-Fireflies, Love Game- Lady GaGa, Paparazzi- Lady GaGa & många, många fler!

Favorit mat: Tacos, Oxfilé m. pommes & bearnaisesås

Favorit djur: Undulat, häst, hund, katt m.m

Länder jag varit i: Väst-indien, Mauritius, Thailand & några fler!

Länder jag vill åka till igen: Väst-indien & Thailand

Favorit årstid: Sommar

Lov jag gillar bäst: Sommarlov!!

Favorit ämne i skolan: Matte, bild, idrott, musik, svenska, So/No

Favorit outfit (sommaren): Tights, shorts/kjol, linne/t-shirt

Favorit outfit (höst/vinter): Jeans, långärmad tröja

Favorit frukt: Äpple, Banan, Mandarin, Plommon m.m

Favorit bär: Hallon, jordgubbar, röda krusbär m.m

Det var allt jag kommer på nu! Har ni några frågor så är det bara att fråga! Nu ska jag ut och ta mig en promenix i det sköna sommar vädret :)! Men vi hörs! Ha det gött! Kramizzar//Pauline

  

Av Pauline - 19 maj 2010 17:21

Heej och välkomna till min nya blogg! Jag heter Pauline, mer info om mig kommer i nästa inlägg   Jag har två andra bloggar också, en med min tvillingsyster Louise och en med min bästa kompis och tvilling Louise! Louise och min blogg heter: www.thetwinsisters.blogg.se och Annas, Lousie och min heter: www.TheAngels.bloggplatsen.se Jag ska även tipsa om alla mina kompisars bloggar, och bloggar jag läser! Men det kommer i ett annat inlägg med bara blogglänkar   ! Ni får gärna tipsa era kompisar om min blogg, om ni tycker den är intressant! Och kommentera gärna er blogg så läser jag era! Alltid kul att läsa nya bloggar tycker jag! Och bara så att ni vet: jag bara älskar kommentarer   Så ni får hemskt gärna kommentera   Hoppas ni finner min blogg intressant! Vi hörs! Kramizzar//Pauline

   <--Det där är jag i Paris!

Tidigare månad - Senare månad

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards