Dance-P

Alla inlägg den 31 maj 2010

Av Pauline - 31 maj 2010 20:15

Heej alla! Förlåt för att jag inte har bloggat tidigare idag, men när jag satte på datorn för typ 1 timme sen så gick det inte att logga in här! Jag tror det är något fel på youtube, ingen i min familj kan typ gå in på youtube, sidan laddar bara...! Iallafall efter skolan gick jag hem till Anna, vi tittade på tv, spela lite dator och jaga varann runt i hennes hus och så åt vi lite tårta som Anna hade bakat till sin mamma till Mors dag! Det fanns lite rester så...hehe...mums :D! Vid 6-tiden stack jag hem och då var Nikita hos oss! Vi käkade lite sen gick Nikita, Louise och jag ut en sväng, gjorde lite filmer sen stack vi hem igen! Och så satte jag mig här vid datorn och så tog det en stund tills jag fick igång den, och nu sitter jag här :)! Louise vill titta på film, så ska väl sätta mig med henne och titta :)! Kanske ta mig ett litet äpple och knapra på :)! Men nu måste jag gå! Förresten! Nu ska jag ha en frågestund här på bloggen (igen)! Den startar idag och slutar på torsdag den 3/6! Så det är bara att fråga på! Jag svarar ärligt på nääästan allt :)!   

Så fråga mig om allt ni vill veta så svarar jag på torsag eftermiddag eller fredag :)! Ni får ha det så gött! Vi hörs imorgon! Kramizzar//Pauline

Av Pauline - 31 maj 2010 07:31

Heej! Snart ska jag gå till skolan! Ska bara klä på mig, vilket jag inte gjort än :P! Men iallafall! Nu får alla ha en riktigt bra dag! Vi hörs i eftermiddag! Ha det gött! Kramizzar//Pauline

Tidigare månad - Senare månad

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards