Dance-P

Alla inlägg den 30 maj 2010

Av Pauline - 30 maj 2010 19:09

Heeej alla! Gud vad kul att så många redan anmält sig till tävlingen :)! Det kommer bli svårt för mig att välja, alla har så fin design! Men det är ju ni som väljer vinnaren av dom tre som går vidare sen :)! Just nu lyssnar jag på Lena med Satellite, Tyskland! Den var faktiskt bra... :)! Tyckte ni att Lena skulle vinna? Hon är ju väldigt duktig för att bara vara 19 år ;)! Här kommer ett videoklipp där hon sjunger :) : http://www.youtube.com/watch?v=8QSgNM9yNjo iallafall, förlåt att jag inte bloggat tidigare idag, jag har varit och handlat hela dagen med mamma :)! Vi har åkt runt och köpt blommor och sånt till vår balkong! Så nu är det jättefint :)! Temat är rosa i år :)! Vi har köpt blommor, sittkuddar i rosa, blomkrukor i rosa och ljuslyktor i rosa :)! Här kommer lite bilder:        Visst blev det fint :)? Jag har funderat lite på att börja video-blogga... Vad sägs om det? Inte direkt en gång om dagen, men kanske 1 gång i veckan...! Ibland kommer jag inte hinna lägga upp filmerna och så, så då kanske det dröjer över 1 vecka, menmen! Det skulle kanske vara kul! Iallafall, när mamma och jag hade handlat åkte mamma och jag och hämtade upp Hilde och Eva och så körde vi till Sigtuna och var där och käka lunch och gick och strosade där :)! Det var mysigt, men så fort solen försvann bakom ett moln blev det kallt... Men det var jätte mysigt ändå :)!Sen åkte vi hem och sen åkte Hilde och Eva hem till Norge igen! Och när mamma och jag var hemma inredde vi på balkongen! Vi satte även dit ett parasoll som vi köpt! Det var jätte fint & vitt! Väldigt nöjd med balkongen :)! Sen gick jag till Nikita, Louise var redan där och så var vi där, sen stack vi hem till oss snackade och så käkade vi! Det blev västerbottenost-paj med lite skinka och korv! Det var gott :)! Förresten så är frågestunden över! Ingen har frågat något så jag kan inte svara på något! Men jag tror att jag kommer starta en ny snart! Imorgon är det skola igen då! Men det är inte många dagar kvar tills skolavslutningen :) :) :)! Det är 10 skoldagar eller 12 dagar! Tjohoo! Iallafall, den här veckan har vi vikare :)! Vår lärare är i Grekland! Och det är knappast något stort skolarbete, vi ska bara göra klart en massa grejer! Jag ligger bara efter lite i historian och bilden! Har typ 2 elr 3 uppgifter jag inte gjort på bilden (men jag är inte ensam xD) och så ahr jag en grej i historian som jag missade när vi var på gravsättning! Så jag kommer lungt hinna klart :)! Men nu måste jag gå! Vi hörs! Ha det gött! Kramizzar//Pauline

  


Tidigare månad - Senare månad

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Skapa flashcards