Dance-P

Alla inlägg den 26 maj 2010

Av Pauline - 26 maj 2010 20:07

Heej alla! Jag har precis kommit hem från Nikitas kalas, det var gokart! SUPER-kul var det! Tack för en superduper-rolig kväll Nikita! Imorgon är det torsdag, skola som vanligt! Längsta skoldagen på veckan... Men imorgon avslutas tävlingen om biobiljetterna till filmen StreetDance3D! Ååååhh, vill såååå gärna vinna, går sällan på bio ;)! OBS! Kom ihåg att rösta i omröstningen och om ni har frågor så ställ dom till mig! Jag svarar, på nästan allt (förutom hemliga saker som telefonnr m.m ;)) Skriv gärna din blogg så kan jag kika in! Alltid kul att kolla nya bloggar! Tycker ni att jag borde ha en tävling här på bloggen? Kom med förslag, vetja! :)! Idag var det skönt väder :)! Mysigt, I <3 the summer <3! Nu är ju dansen slut för den här terminen :(! Jag har nu dansat disco-dans, men till hösten ska jag kanske börja på balett :)! Och jazz kanske....:)! Men glöm nu inte att det är morsdag på söndag den 30/5! Köp en fin liten ros, gör ett fint kort, gör något annat fint (?), säg grattis eller ge henne en kram/puss! Jag lovar, hon blir glad i vilket fall som helst! Men nu ska jag gå! Säger godnatt nu för fler inlägg blir det inte :)! Så sov sött & ha det gött! Kramizzar//Pauline

  


Tidigare månad - Senare månad

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards