Dance-P

Alla inlägg den 23 maj 2010

Av Pauline - 23 maj 2010 17:27

Heej alla glada! Jag är med i en tävling på www.patriiciajacobs.blogg.se, var med du också! Man tävlar om biobiljetter till filmen StreetDance3D! (OBS! Tävlingen slutar den 27/5!) Så gå in på www.patriiciajacobs.blogg.se och tävla du med! Ha det gött! Kramizzar//Pauline

        

Av Pauline - 23 maj 2010 17:10

Heej alla glada! Idag hade jag dans-uppvisning!!!!!!!!!!!!!!Det var superkul, men precis när vi skulle på scenen blev jag så nervös att jag fick ont i magen...Hehe men det gick bra, det var bara takten som blev lite fel...Hihi några dansade i en takt en stund, några i en annan takt, men jag tror vi gjorde lika en stund iallafall:)! Det var iallafall väldigt roligt! Igår, innan vi gick till Nikita så var vi på stan med Nikita, köpte varsin glass och så, sen åkte vi hem! Då gick vi till Nikita och spelade Sims 3, sen en halvtimme innan Louise och jag skulle hem gick vi ut och körde dunken och körde lite fotboll! Sen gick Louise och jag hem, duschade och gjorde oss i ordning, sen åkte vi till några av mamma&pappas kompisar och så grillade vi hos dom! Efter maten gick Louise och jag en trappa upp och så tittade vi på en film som gick på kanal 4, 27 dresses hette den! Den var riktigt bra! Vi 12 tiden åkte vi hem igen och så la vi fram lite grejer till dansuppvisningen! Sen gick vi och la oss, då var klockan runt 1! Och ja, efter dansuppvisningen åkte vi till Max och käkade lunch! Sen åkte vi hem och så tittade Louise och jag på Brölopps duellen! Den är bra den ;)! Sen åkte Louise iväg för att vara boll-Maja, och så satte jag mig här vi datorn och börja blogga! Ikväll blir det tacos! Jippie, tacos är grejer det! Nyss ringde mormor så jag pratade lite med henne! Om ni tycker att jag skriver för långa inlägg så säg till! Dom kan bli väldigt långa ibland..hehe! Det kanske blir jobbigt att läsa då? Här kommer en bra låt:

http://www.youtube.com/watch?v=kVkumUy12Z4

Kan någon hjälpa mig med hur man lägger in videoklipp på bloggen? Jag klickar på bädda in-knappen  vid videoklippet jag vill bädda in, sen gör jag mina val, kopierar koden går in på skapa inlägg och klistrar in koden, men det kommer inget videoklipp, bara en massa text med två länkar! Ska det vara så eller gör jag något fel? Tacksam för svar! Men nu måste jag gå! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline



Tidigare månad - Senare månad

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards